Gezocht: Spelers om toernooien te joinen

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Whac a Mod 2!!!

Postby karelpietertje on Fri Oct 02, 2009 4:31 pm

Ik las dat lackattack zelf ook op zou duiken in een paar games.
Maar ik ga toch voor jou MarVal... het is ironisch, maar lackattack is niet erg goed in Risk ;)
Image
Major karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby sherkaner on Sat Oct 03, 2009 3:06 am

Ik kijk morgen wel even :D. Leuk plan.
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby MarVal on Sat Oct 03, 2009 12:46 pm

Ik ga er nu een paar maken.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby BlAckICE on Sun Oct 04, 2009 11:51 am

I just whacked a mod :P
Tournaments won:
- Benelux Open
- Champions League 2007
Image
Major BlAckICE

Medals: 26
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby SirSebstar on Mon Oct 05, 2009 4:51 am

ik had hier graag aan mee willen doen, maar helaas geen (winig )internet dit weekeinde.. f*ck
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Mijn toernooien die nog spelers kan gebruiken :)

Postby MarVal on Fri Dec 25, 2009 4:15 pm

Hallo allemaal,

Onderstaande toernooien die ik organiseer kunnen nog spelers gebruiken:

Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Nuclear Risks 3: Doubles on USApocalypse

Postby MarVal on Wed Jan 06, 2010 7:21 pm

Hallo allemaal,

Nog 3 teams kunnen zich inschrijven. Welke dubbel team heeft interesse?

Grtz
MarVal
ImageImage

Re: Gezocht: Spelers om toernooien te joinen

Postby GioDuce on Sat Jun 15, 2013 10:25 am

hallo iedereen,

Ik heb een tornooi open voor sign in, het is moeilijk om aan de nodige spelers te geraken.

Random map en Mixed gametype en teammates , ideaal voor de " medalhunters " onder ons.

Gio's Mixed Random-Medalhunt

Ook zoals beloofd op het VN forum zal ik in July-Augustus starten met een International tournament voor Nederlandstaligen.
Dit zal een gelijkaardige versie zijn van Dutch Maps Terminators dat momenteel aan de gang is.
Dit zal ik later nog posten op het forum.

Vriendelijke groeten,

GioDuce
Image
Lieutenant GioDuce

Medals: 66
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (3) Challenge Achievement (5) Tournament Contribution (4)

Postby GioDuce on Tue Apr 01, 2014 5:11 am

Ik zoek nog 2 spelers voor het volgende tornooi :

Pokémon League Season1
Link hier

Je mag 6 homemaps + settings kiezen, copy past de select all code.
Image
Lieutenant GioDuce

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)

Postby Koganosi on Tue Apr 01, 2014 6:18 am

GioDuce wrote:Ik zoek nog 2 spelers voor het volgende tornooi :

Pokémon League Season1
Link hier

Is special gameplay ook poly? Of puur 1v1?

Urs

Koganosi
Image
Major Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 68
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1)
Tournament Achievement (4) General Achievement (12) Clan Achievement (8) Training Achievement (3)

Postby GioDuce on Tue Apr 01, 2014 7:17 am

Deze is enkel 1vs1,

in de select code staan de settings die je zelf mag invullen per map

Koganosi wrote:
GioDuce wrote:Ik zoek nog 2 spelers voor het volgende tornooi :

Pokémon League Season1
Link hier

Is special gameplay ook poly? Of puur 1v1?

Urs

Koganosi
Image
Lieutenant GioDuce

Previous

Return to De Veroveraars Club