Speed medal

Organiseer onderlinge wedstrijden, spelletjes en meer.

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Speed medal

Postby SirSebstar on Mon Oct 12, 2009 5:37 am

Zoals sommige weten ben ik al enige tijd lid van de Medals Club (social).
Op dit moment ben ik bezig met mijn speed medal te halen.
ik heb al 225 unique tegenstanders verslagen. Wie van de leden is bereid om tegen mij 1 vs 1 (of meer) te vechten in speedgames?
PM me als je me online ziet. Je hoeft niet te verliezen (want dat is tegen de regels) Maar als ik al eens speed van je gewonnen heb, heb ik geen behoefte aan punten, dus hoef je niet meer ;-)

Ik ben op zoek naar iedereen die speedgames mag doen (dat zijn de premiums, en die oude leden die ooit eens speed previ (2 games) hebben gekregen en hiervan nog geen gebruik hebben gemaakt.

groet,
SirSebstar
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Re: Speed medal

Postby SirSebstar on Wed Oct 14, 2009 9:55 am

update.
ik moet nog 170 personen verslaan.
Bo heeft mijn aanbod aangenomen, helaas was ik er niet(meer). crap
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby karelpietertje on Wed Oct 14, 2009 10:25 am

ik wil wel een keer spelen, maar weet niet of dat makkelijk gaat. voor een speedgame moet je helaas allebei online zijn :P
Image
Colonel karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby SirSebstar on Fri Oct 16, 2009 4:52 am

162 tegenstanders nog te gaan en ik ben zojuist weer major geworden.. lekker hoor.
Major SirSebstar

Return to Uitdagingen Plaatsen en Aangaan