Norsk CC user-group?

Norwegian language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Norsk CC user-group?

Postby kristianlibholm on Sat Feb 03, 2007 4:12 pm

Hei hei,
jeg er ny i dette forumet og lurer på om det finnes noen norske brukergrupper i CC?

Hvis ikke, kunne det vært en ide å starte? (dvs. hvis det er mange nok aktive norske spillere da?)

Bare å kom med tilbakemeldinger!
(Også hvis dette finnes fra før og jeg bare skal klappe igjen og slutte å spamme forumet :lol: )
Private 1st Class kristianlibholm

Postby Cynthia on Mon Feb 05, 2007 3:43 am

lol, jeg har iallefall ikke hørt om noen. Hadde vært kult da, om noen hadde startet en :wink: hehe, bare fortsett å spamme forumet du, kristian :wink:
Corporal 1st Class Cynthia

Postby kristianlibholm on Fri Feb 09, 2007 4:14 am

Det hadde vel bare vært å "stifte" en bruker-gruppe o.l. for norske da 8)

Hva kan navnet på en slik gruppe være?
Tror det er noen andre som har tatt viking/wiking..
Hva med "the heyerdahls" :?:

Kanskje litt for tåplig...

Cynthia: har du noen forslag?

Postby Cynthia on Fri Feb 09, 2007 8:04 am

kristianlibholm wrote:Det hadde vel bare vært å "stifte" en bruker-gruppe o.l. for norske da 8)

Hva kan navnet på en slik gruppe være?
Tror det er noen andre som har tatt viking/wiking..
Hva med "the heyerdahls" :?:

Kanskje litt for tåplig...

Cynthia: har du noen forslag?

Ja, jeg syns Viking var et godt forslag, hvis ikke det er tatt da. Kan jo snuse litt rundt. Men vi trenger flere nordmenn her!! Hvorfor er det ingen som poster?? :roll:

Det heter "viking" på engelsk også :wink:

Postby snusleppa on Mon Feb 12, 2007 9:26 am

Unnskyld at jeg spoer, men hva vil det si aa ha en brukergruppe? Er ikke dette forumet det samme som en brukergruppe?

Hvorfor ingen poster her er vel gjerne fordi man ikke har noe spesielt aa komme med... :roll:
Major snusleppa

Medals: 35
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (4) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2)

Postby kristianlibholm on Mon Feb 12, 2007 10:23 am

Kanskje jeg har brukt feil ord, kanskje klan er et bedre ord for det jeg hadde i tankene.

Har sett det er en del som har grupperinger, f.eks. the imperial dragoons (du finner den øverst i menyen for forumet, til høyre for memberlist), men med norske spillere som kan utfordre andre grupper

Klan er nok et bedre ord...

Postby snusleppa on Mon Feb 12, 2007 11:21 am

Klaner kjenner jeg til. Hvis det er det du mener saa er det vel bare aa starte opp en Viking-klubb for nordmenn. Jeg melder meg nok inn jeg hvis det blir en realitet :wink:
Major snusleppa

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (4) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2)

Postby kristianlibholm on Wed Feb 14, 2007 6:55 am

Tok kontakt med en av administratorene / moderatorene på forumet, og det var ikke aktuelt å opprette flere brukergrupper for øyeblikket.

Men det hindrer ikke oss i arrangere lag-spill, turneringer o.l. via dette forumet. Det hadde bare vært så kult å kunne skryte av å være en viking eller noe slikt :D

Postby kristianlibholm on Wed Feb 14, 2007 2:02 pm

Cynthia og snusleppa, spiller dere noe særlig lagspill? Doubles eller triples?

Postby snusleppa on Thu Feb 15, 2007 10:37 am

Det hender det ja. Spiller litt double sammen med en kollega av meg, samt doubles og triples i Elite games. Liker best å spille dette sammen med folk jeg vet hva driver med så man ikke behøver å være redd for å komme på lag med en komplett idiot :roll:
Major snusleppa

Postby Jonsvoll on Thu Feb 15, 2007 11:31 am

Jag satte opp noen spill som jeg la ut her på forumet, men jeg fikk ingen respons på det. Men jeg kan jo prøve en gang til :)

Jeg spiller 30 - 40 spill og ca halvparten er doubles eller triples.
Major Jonsvoll

Medals: 32
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (5)

Postby kristianlibholm on Thu Feb 15, 2007 12:08 pm

wohoo! Det er flere enn mine ynkelige 10 om gangen :D

Skulle vi laget noen doubles eller triples, og spilt mot andre "grupperinger"?

Postby Cynthia on Fri Feb 16, 2007 5:56 pm

Høres bra ut! Jeg elsker lagspill! hehe :wink: bare send meg en pm hvis noen vil spille! Hvem som helst hehe :wink:

Postby kristianlibholm on Sun Feb 18, 2007 7:58 am

Skal vi forsøke å sette i gang noe? Forsøke med triples mot andre eller starte et tournament?

Som sagt så er jeg ikke veldig kjent med hvordan spill blir arrangert, til nå har jeg stort sett spilt doubles med en fra klassen.

Dersom noen her kunne tenke seg å enten sette opp noe eller forklare meg hvordan det gjøres hadde jeg blitt glad!

Postby JoniZ on Mon Aug 06, 2007 5:15 am

Jeg joiner lagspill/clanspill :D
Corporal 1st Class JoniZ

Medals: 4
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Freestyle Achievement (1)

Return to Erobrerklubben