Spelletje: DE HEUVEL

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Spelletje: DE HEUVEL

Postby japser_be on Thu Dec 11, 2008 2:04 pm

BOEM nog een clusterbommetjebommetje!

Met het gedacht dat de heuvel nu veilig is kruip ik er weer op. omdat ik mezelf slimmer vind als de gemiddelde persoon die de heuvel op wilt laat ik eerst een aantal pakistaanse vluchtelingen over en weer lopen zodat alle clusterbommen ontploft zijn. daarna zetel ik mij rustig op dat heuveltje. kijkend naar de volgende persoon die een poging doet.
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby SirSebstar on Fri Dec 12, 2008 3:24 am

PROEST!!!!!!!! dat was mijn thee die tegen mijn computerscherm aankwam.

Die pakistanie bleken van Al Quida te zijn, en nogal gewend aan bommetjes. Een paar hadden zich verstopt in kraters en overmesteren je nu. Ik als Wijze uit het Oosten aka de Mo van Ham+Ed knikker je van de heuvel af. Wee diegene de mijn berg wil pakken. De berg is van Mo, en Ik ben de berg! of zoiets
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby pilot16 on Fri Dec 12, 2008 5:38 pm

Tuurlijk stoplicht op rood, stoplicht op groen in al...... is altijd wat te doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
Captain pilot16

Medals: 36
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (6)

Postby JBlombier on Mon Dec 22, 2008 5:40 am

Ik bel dezelfde organisatie op die ik ingelicht heb over de Deense cartoons en de film Fitna. Jouw onreine ziel zal ter aarde geworpen worden voor het schenden van de naam van de profeet van de Almachtige!
Ondertussen loop ik de heuvel op waar een Nederlandse vlag in brand staat en jij nergens meer te bekennen bent. Ik wil niet eens weten wat er gebeurd is.

Woensdag ga ik naar Duitsland, dus als er voor die tijd niemand mij van de heuvel afknikkert, kan de eerstvolgende er gewoon oplopen. Staakt het vuren!

Image
Image
Colonel JBlombier

Medals: 55
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (9) Tournament Contribution (2)

Postby SirSebstar on Tue Dec 23, 2008 3:06 am

Al wandelend verlaat ik mijn persconferentie. Ik steek de straat over, negeer het groene stoplicht door gewoon over te steken en wandel de heuvel op. Ik maak me klaar voor een vredige kerst !
BUUT VRIJ!!!

kom maar terug in het nieuwe jaar.
vrede op aarde,
groet
SirSebstar
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby Ollie B. Bommel on Wed Jan 07, 2009 3:31 am

De vrede is voorbij, de wapenstilstand geldt niet meer en Bommen is terug.

Tijd om mijn heuvel maar weer eens te veroveren.

Vanaf een afstandje bespied ik de heuvel vanachter de brokstukken die er terecht zijn gekomen door pogingen van anderen om de heuvel in te nemen. Door al die troep is het relatief eenvoudig om dichterbij te sluiten. Vanachter een uitgebrande tank duik ik achter de verwrongen staalresten van een straaljager die er te pletter is gevlogen en sluip via een bomkrater tot onder aan de heuvel. Alles lijkt rustig, boven de heuvel zie ik een rookpluim en ruik ik de geuren die me bekend voorkomen. In mijn zandkleurige camouflagepak kruip ik omhoog en kijk vanaf de top naar de andere kant en wie zit daar bij een kampvuurtje de restjes van het kerstdinner op te warmen. Die Goeie ouwe Seb.

Hey Seb roep ik, ken je me nog. Heb je nog wat over voor een oude vriend.
Natuurlijk kerel, zegt hij, ik had je al lang gehoort, kom er bij zitten.

We genieten van het eten en babbelen gezellig over de goeie ouwe tijd.

DE HEUVEL IS VAN ONS

Probeer ons er maar eens vanaf te krijgen ;)
Private Ollie B. Bommel

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby SirSebstar on Wed Jan 07, 2009 3:52 am

LOL!!
Major SirSebstar

Postby frankiebee on Fri Oct 23, 2009 1:17 pm

1 iemand van de heuvel afstoten is niet niks, maar om 2 mensen te slim af te zijn heb je echt een goed plan nodig !

De hele winter, lente en zomer heb ik zitten broeien op een plan om MIJN heuvel terug te veroveren.
Uiteindelijk nam ik positie in, net onder de heuvel, ik pakte mijn verrekijker om te zien wat de beste tactiek was.
Ik zag Ollie B. Bommel rustig zijn pijpje roken, en bedacht dat dat een prima hulpstuk was. Toen Ollie B. Bommel die avond ging slapen, stopte ik een balletje C4 in zijn pijpje.

De volgende ochtend zat ik rustig met mijn verrekijker te wachten op het schouwspel dat zich zou afspelen. Ollie B. Bommel stak zijn pijpje aan, en een doffe knal klonk er vanaf de heuvel. Ik haastte mij naar boven, en zag daar een aangeslagen Ollie B. Bommel. Ik rol hem de heuvel af, dat is 1, nu op zoek naar SirSebstar.
SirSebstar had de knal gehoord, en was de schuilkelder in gevlucht. Ik monteerde een slot op de enige ingang van de kelder, en SirSebstar zullen we niet meer terug zien voordat hij met zijn handen een uitgang heeft gegraven vanuit de heuvel :mrgreen:

Aah, een nazomer zonnetje komt achter de wolken vandaan, en Ollie B. Bommel had nog een voorraadje bier koud staan. Ik ben weer helemaal terug op MIJN heuvel !
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby SirSebstar on Sat Oct 24, 2009 4:00 am

Blijf van mijn heuvel af! ik heb hem nu het langst van allemaal en zo wil ik het houden!
Natuurlijk maak ik gebruik van mijn emergency escape tunnel, vlak naast mijn paniek kamer en de CC random dice generator imput machine... (ja ja die dice zijn van mij)

In een flits besluit ik een buisje dice mee te nemen en die om de heuvel te verspreiden eindigend in een beerval. Ik zie frankiebee zijn bier neerzetten zodra hij de eerste glimmende dice in het ochtendlicht ziet en hij volgt de dice braaf. OUCH! niet zijn been maar zijn heeft is door de val afgesneden. Jammer joh!
Wel lekker koud bier. bedankt!
Major SirSebstar

Postby eagle_1 on Sat Oct 24, 2009 7:19 am

Na het schouwspel tussen Frankiebee en SirSebstar te hebben waargenomen ben ik erachter gekomen dat het onmogelijk zou zijn om SirSebstar van de heuvel af te jagen en de enige manier om de heuvel in mijn rechtmatige eigenschap terug te laten belanden moet hij er vrijwillig van af gaan.

Dus toen SirSebstar eenmaal in slaap was gevallen ben ik stiekem op de heuvel gelopen, met een paar flesjes Heineken en heb het die verwisseld met het bier dat naast het kampvuur stond.

Toen SirSebstar de volgende ochtend wakker werd en een biertje pakte merkte hij al gouw dat het Heineken was, spuwde het uit en rende zo snel als hij maar kon van de heuvel af, zo ver weg mogelijk van het Heineken als hij maar kon.

Ik loop de verlaten heuvel op, gooi het Heineken weg, en ga lekker genieten van het weer.
Last edited by eagle_1 on Sat Oct 24, 2009 4:51 pm, edited 1 time in total.
Image
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby frankiebee on Sat Oct 24, 2009 8:55 am

Na de gruwelijke slag die ik verloor van SirS. kroop ik langzaam naar huis om flink uit te rusten. Toen ik weer opgeknapt was zag ik dat SirS. alweer verslagen was door Eagle.
Mijn toch naar de Heuvel was erg zwaar, toen ik er bijna was stapte ik in een plas Heineken Bier. Ik had het bijna opgegeven, maar ik ging door !

Vlakbij de heuvel bedacht ik dat ik misschien hulp nodig had.. Ik ging even langs de plaatselijke Hertog. Zijn naam is Jan, en hij heeft een hekel aan Heineken. Toen ik Hertog Jan vertelde dat er iemand op de heuvel zat die Heineken van de heuvel afgooit en zo het land vervuild bedacht hij zich geen moment...

Met een heel leger stormde hij op de heuvel af, Eagle_1 had geen kans tegen het leger van Hertog Jan. Hij werd meegenomen naar het kasteel en opgesloten in de diepste kelder. De Hertog bleef met zijn leger op de heuvel, om mij te beschermen tegen andere belagers..

Ik zelf ga weer in de na-zomer zon zitten, en drink er eentje samen met de Hertog.
Colonel frankiebee

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby SirSebstar on Mon Oct 26, 2009 3:30 am

Wat is die heineken toch lekker mompelde ik terwijl de heuvel afstormde om meer te halen. Ik haalde meer dan genoeg voor een heel leger!!!
Dat was handig want toen ik terugkwam vond ik een heel leger om mijn heuvel. Die werd promt dronken van mijn bier net als jan hoe onwaarschijnnlijk dat ook lijkt! En ik liep rustig verder. De lege flesjes hield ik in mijn hand (ja echt allemaal) en sloeg ik kapot op het hoofd van frankiebee. Hierdoor viel frankiebee flauw en rolde de heuvel af. En ik had nu een haag van messcherp glas om mijn heuvel heen.

Lekker, maar er is toch niets boven Killkenny. AHHHHHHHHHHHHHHHH
Major SirSebstar

Postby Koganosi on Tue Oct 27, 2009 3:21 am

Omdat de heuvel door al het bier wat sirseb heeft opgedronken en uitgepist is weggespoeld staat ie nu op een andere plek. Dus ik liep heel rustig de heuvel op. Zette in het zonnigste plekje de wietplantjes. Het bier in een koelkast die aangesloten is op een paar zonnepanelen. Slot derop zodat niemand mijn bier kan verwisselen. Lekker tuinstoeltje met pc en tv. En

THE HILL IS MINE GET OFF.

bordje daar benee.

Zo nog iemand een biertje en een blowtje?

Urs

Koganosi.
Image
Major Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 70
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1)
Tournament Achievement (4) General Achievement (12) Clan Achievement (9) Training Achievement (3)

Postby SirSebstar on Tue Oct 27, 2009 3:58 am

"ja lekker" roep ik. "je hoeft niet op te staan hoor, ik pak het spul zelf wel" en loop naar boven.
Mijn hill
Major SirSebstar

Postby MarVal on Tue Oct 27, 2009 2:13 pm

Ik tip de narcotica brigade en zij ontruimen de heuvel van jullie genotsmiddelen. Verder worden jullie opgepakt en ter dood veroordeeld, want nadat de heuvel was weggespoeld staat ie tussen de eilanden van Indonesië. En ja, daar kennen ze maar 1 straf voor jullie genotsmiddelen.

Helaas voor jullie en een geluk voor mij.

Ik verkoop de heuvel aan de Indonesische regering en zij maken er een tropisch vakantieparadijs van; toegankelijk voor iedereen met een dikke portemonnee.

Met het geld koop ik een mooi klein eiland met alleen maar strand en palmbomen en een kokkin voor de overheerlijke rijsttafels. Want ik ben het beu dat gestrijd om die heuvel..... daar krijg je alleen maar honger van.

Image

Slamat Makan :mrgreen:

Image

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Wed Oct 28, 2009 3:18 am

OMG You Killed KENNY!!!

Ah la prison break ontsnap ik natuurlijk en hack in jouw betaalrekening. Vervolgens begin ik een geheime terroristische organisatie die indonesie overneemt. Met mij aan het hoofd heb ik nu indonesie EN de heuvel.
groet werk Marv
Major SirSebstar

Postby 69Chevy on Wed Oct 28, 2009 4:47 am

alleen jammer dat je heuvel dus de krakatau is, bij de eerste de beste vulkaanuitbarsting is het dus weg heuvel !

Image

( eind goed al goed ?)
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (1)

Postby frankiebee on Wed Oct 28, 2009 5:52 am

Toen ik zag dat nergens meer een heuvel was, besloot ik maar een nieuwe te maken..

Click image to enlarge.
image
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

Postby Koganosi on Wed Oct 28, 2009 11:29 am

frankiebee wrote:Toen ik zag dat nergens meer een heuvel was, besloot ik maar een nieuwe te maken..

Click image to enlarge.
image

Gelukkig claimt Frankiebee hem niet. Ik loop gewoon achter Sirseb aan die zijn onstnappings tunnel open had gelaten. Hierna begin ik weer een paradijs. Gelukkig ligt deze heuvel in veilige wateren waar genotsmiddelen legaal zijn. dus met het kratje bier, tuinstoel en veel films. Ojah ik vergeet de wierie en paddo;s zit ik hier heerlijk, Wie joint met mij en wil onze forces aanvoeren? Sticht ook nog een bank om onze forces te financieren. In deze tijden hebben ze genoeg banken nodig na alle failisementen.

Urs

Koganosi.
Image
Major Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1)
Tournament Achievement (4) General Achievement (12) Clan Achievement (9) Training Achievement (3)

Postby eagle_1 on Wed Oct 28, 2009 12:39 pm

Ik join je wel hor ;)
Zet maar een extra stoel klaar en een biertje koud dan kom ik eraan.

Heerlijk zon rustige dag..
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby frankiebee on Wed Oct 28, 2009 1:13 pm

Ja, en ik join je niet.. :x

Het is mijn heuvel, en met 1 druk op de auto aussault knop veeg ik jullie beide van de heuvel af !
Mijn heuvel :ugeek:
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

Postby Koganosi on Tue Nov 03, 2009 4:54 am

Ik had helaas geen auto assault knop bij de heuvel gezet. En dus dat kan niet.

Still my hill.

urs

koganosi.
Image
Major Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Postby frankiebee on Wed Nov 04, 2009 6:00 am

Ja leuk, weetje nog wie die heuvel heeft gemaakt toevallig ?

IK JA !
En ik heb er wel een auto ausault knop op gezet, bye bye ! :mrgreen:
Mijn heuvel.
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

Postby Koganosi on Wed Nov 04, 2009 6:21 am

Ja maar dacht je niet dat ik die al had gevonde? Die was allang vernietigd.

Bye bye zwaai zwaai

MIJN HEUVEL.

Urs

koganosi.
Image
Major Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Postby frankiebee on Wed Nov 04, 2009 6:29 am

Ik had er stiekem nog 1tje verstopt, raad eens waar ?
Geen idee ?

BOEM,

mijn heuvel :mrgreen:
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club