Map of European Cities

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Map of European Cities

Postby Iron Maid on Sun Sep 27, 2009 9:45 am

Graag even kijken naar de volgende nieuwe map die in de maak is:

Map of European Cities

Onze steden worden tot het Duitse continent gerekend. Dit kan echt niet!

Ik heb de volgende reactie al geplaatst:
The map looks good. Although a very big mistake is in it. Don't put the Benelux cities into Germany, that is incorrect! You should or create a separate Continent called Benelux or rename Germany! I can imagine with me a lot of Dutch and Belgium players don't like it that their Capitals are put into the Germany continent.

Regards,

Iron

Het zou fijn zijn als er meerdere Lage-Landers reageren op de Map-Topic, om te voorkomen dat wij zo gepresenteerd blijven op deze kaart.

Groeten,

Iron
Last edited by Iron Maid on Wed Jan 06, 2010 6:12 pm, edited 2 times in total.
Lieutenant Iron Maid
SoC Training Adviser

Medals: 153
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (4) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (4) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4)
Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (30) General Achievement (30)
Clan Achievement (20) Training Achievement (5) Tournament Contribution (8)

Re: Hoera we horen bij Duitsland!

Postby MarVal on Sun Sep 27, 2009 10:07 am

Gaan ik doen.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby Genoke on Mon Sep 28, 2009 10:32 am

Ik heb ook gereageerd.... 8-)
Image
My CC:
show
Colonel Genoke

Medals: 90
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20) General Achievement (7) Clan Achievement (20) Tournament Contribution (2)

Re: Boehhh we horen bij Duitsland!

Postby Masli on Tue Sep 29, 2009 7:30 am

Waarom staat er Hoera in de titel :evil:
Image
Colonel Masli
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 105
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Bot Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (9) General Achievement (9)
Clan Achievement (18) Tournament Contribution (3) General Contribution (9)

Postby SirSebstar on Wed Sep 30, 2009 3:14 am

Dat is sarcasme
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Blackvision on Fri Jan 01, 2010 9:08 am

onacceptalbel dit :evil:
Private 1st Class Blackvision

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Postby sunshining on Fri Jan 01, 2010 11:07 am

ik klink op de link maar hij zegt dat ik er niet opmag
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby Iron Maid on Fri Jan 01, 2010 2:57 pm

Inderdaad, ik zag dat de kaarten in de foundry niet meer alle toegankelijk zijn.

Dit Topic kan wat mij betreft verwijderd worden. We hebben ons zegje toen wel gedaan.
Lieutenant Iron Maid
SoC Training Adviser

Medals: 153
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (4) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (4) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4)
Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (30) General Achievement (30)
Clan Achievement (20) Training Achievement (5) Tournament Contribution (8)

Re: KAN VERWIJDERD WORDEN!

Postby MarVal on Sat Jan 02, 2010 8:30 pm

Nogmaals bedankt voor het bekendmaken aan onze Nederlandstalige community of CC, Iron Maid =D>

Ik ga er vanuit als wij allen straks eventueel weer kunnen kijken in de mappen in aanbouw, dat het in ieder geval gewijzigd is of gaat worden.... houdt het allen in de gaten.

Jouw verzoek om deze thread te verwijderen moet ik helaas afwijzen. De simpele reden is dat threads niet zomaar verwijderd worden. Als de enige reden is dat de thread zijn werk gedaan heeft, zal deze vanzelf naar beneden zakken voor andere threads.

Dit geldt eigenlijk ook wel voor locken van threads.

Nogmaals bedankt om deze thread op te starten en ik hoop dat mijn antwoord op je verzoek duidelijk is. En anders zie ik vast wel een reactie van je hier terug of via PM :mrgreen:

Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Recycling Bin: Dead Projects

Postby MarVal on Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

De thread is weer terug, zij het in de Recycling Bin: Dead Projects:

- viewtopic.php?f=242&t=94771&hilit=Belgium

Grtz
MarVal
ImageImage

Return to De Veroveraars Club