Gezocht: Spelers om toernooien te joinen

Alles over het meedoen en organiseren van toernooien.

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Spam vorr mijn tournement

Postby SirSebstar on Mon Apr 20, 2009 5:30 am

viewtopic.php?f=90&t=84330
1 vs 1 Netherlands Map, wie doet er mee. de eerste 15 mogen meedoen
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 10:03 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

JOHNNY 99 (VOL)

Postby 69Chevy on Wed May 13, 2009 3:41 am

In de strijd om de houten plankies.. eehh medailles heb ik mij er aan gewaagd om een tournooi op te zetten, geschikt voor vogelvrijverklaard tuig, vrienden/familie ervan en mensen die wel eens zo'n iemand op TV hebben gezien ;)

http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?f=90&t=86221&start=0

Een mix van voornamenlijk terminator en een beetje assassin games, allemaal escalating cards.

Om mee te doen mag je je favouriete (indien nog beschikbaar) kaart meenemen, noem type fort en sunny/fog.

Omdat ik jullie medelagelanders toch een beetje als vrienden beschouw is deelname voor jullie gratis :mrgreen:

Wees welkom en succes, 69C
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 10:04 am, edited 2 times in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Captain 69Chevy

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Re: JOHNNY 99 --> Win een jaar gratis CC !!

Postby 69Chevy on Sun May 24, 2009 3:23 pm

En voor degene die het nog niet wisten, de winnaar van dit tournooi ontvangt een jaar gratis lidmaatschap op Conquerclub!!

Inschrijven is nog steeds gratis, dus kom maar op =D>

http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?f=90&t=86221
Image
Captain 69Chevy

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Whac a Mod 2!!!

Postby MarVal on Fri Oct 02, 2009 2:33 pm

Het is weer zover!! De tweede Whac a Mod 2!!! komt eraan. En wel dit weekend.
Het begint om 8:00am Eastern USA Time October 3, 2009. Dat is ongeveer 6 uur later bij ons (ongeveer 14:00 uur).
Het eindigt om 8:00am Eastern USA Time October 5, 2009. Dat is ongeveer 6 uur later bij ons (ongeveer 14:00 uur).

Voor diegene die niet weten wat het inhoud raad ik aan om naar de officiële thread te gaan:
- viewtopic.php?f=1&t=98086

Heb je nog vragen of kom je er niet uit, plaats hier dan je vragen. Vast wel iemand die je een antwoord kan geven :mrgreen:

Maar kort samengevat is het gamen tegen Moderators van TeamCC. Het zijn speed games en als je in een game wint tegen Moderators, ontvang je na afloop van Whac a Mod 2!!! weekend een contest medal.

En aangezien ik ook meedoe namens de Moderators is dit je kans om mij flink op mijn nummer te zetten :P
Ikzelf zal games gaan aanmaken op zaterdag rond de klok van 21:00 uur/21:30 uur.
Verder in principe de gehele zondag. Gewoon mijn games opzoeken via Game Finder of hier een post plaatsen met de vraag of ik games open heb staan.

Ik zou zeggen tot in de games :twisted:

Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 10:05 am, edited 1 time in total.
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Re: Whac a Mod 2!!!

Postby 69Chevy on Fri Oct 02, 2009 2:48 pm

akelig......... :P :mrgreen:
Image
Captain 69Chevy

Postby karelpietertje on Fri Oct 02, 2009 4:31 pm

Ik las dat lackattack zelf ook op zou duiken in een paar games.
Maar ik ga toch voor jou MarVal... het is ironisch, maar lackattack is niet erg goed in Risk ;)
Image
Colonel karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby sherkaner on Sat Oct 03, 2009 3:06 am

Ik kijk morgen wel even :D. Leuk plan.
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby MarVal on Sat Oct 03, 2009 12:46 pm

Ik ga er nu een paar maken.

Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby BlAckICE on Sun Oct 04, 2009 11:51 am

I just whacked a mod :P
Tournaments won:
- Benelux Open
- Champions League 2007
Image
Major BlAckICE

Medals: 26
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby SirSebstar on Mon Oct 05, 2009 4:51 am

ik had hier graag aan mee willen doen, maar helaas geen (winig )internet dit weekeinde.. f*ck
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Mijn toernooien die nog spelers kan gebruiken :)

Postby MarVal on Fri Dec 25, 2009 4:15 pm

Hallo allemaal,

Onderstaande toernooien die ik organiseer kunnen nog spelers gebruiken:

Grtz
MarVal
ImageImage

Nuclear Risks 3: Doubles on USApocalypse

Postby MarVal on Wed Jan 06, 2010 7:21 pm

Hallo allemaal,

Nog 3 teams kunnen zich inschrijven. Welke dubbel team heeft interesse?

Grtz
MarVal
ImageImage

Re: Gezocht: Spelers om toernooien te joinen

Postby GioDuce on Sat Jun 15, 2013 10:25 am

hallo iedereen,

Ik heb een tornooi open voor sign in, het is moeilijk om aan de nodige spelers te geraken.

Random map en Mixed gametype en teammates , ideaal voor de " medalhunters " onder ons.

Gio's Mixed Random-Medalhunt

Ook zoals beloofd op het VN forum zal ik in July-Augustus starten met een International tournament voor Nederlandstaligen.
Dit zal een gelijkaardige versie zijn van Dutch Maps Terminators dat momenteel aan de gang is.
Dit zal ik later nog posten op het forum.

Vriendelijke groeten,

GioDuce
Image
Captain GioDuce

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1) General Achievement (2)
Clan Achievement (1) Challenge Achievement (2) Tournament Contribution (1)

Postby GioDuce on Tue Apr 01, 2014 5:11 am

Ik zoek nog 2 spelers voor het volgende tornooi :

Pokémon League Season1
Link hier

Je mag 6 homemaps + settings kiezen, copy past de select all code.
Image
Captain GioDuce

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1) General Achievement (2)
Clan Achievement (1) Challenge Achievement (2) Tournament Contribution (1)

Postby Koganosi on Tue Apr 01, 2014 6:18 am

GioDuce wrote:Ik zoek nog 2 spelers voor het volgende tornooi :

Pokémon League Season1
Link hier

Je mag 6 homemaps + settings kiezen, copy past de select all code.

Is special gameplay ook poly? Of puur 1v1?

Urs

Koganosi
Image
Brigadier Koganosi
SoC Training Adviser

Medals: 61
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3)
General Achievement (10) Clan Achievement (8) Training Achievement (1)

PreviousNext

Return to Toernooien