Een nieuwe Clan...concept? intresse?

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Een nieuwe Clan...concept? intresse?

Postby DubWarrior on Tue Jan 26, 2010 5:32 am

Hi allen,

Ik denk eraan om misschien een clan op te zetten. Ik zoek wat rond maar ik geraak er maar niet wijs uit, dus is het misschien een goed idee om een NL-talige clan op te zetten, dan raak ik ook wat wijzer in het nodige jargon. zoals jullie zien ben ik een freemium, werk ik aan de Flanders 1302 kaart en heb ik geen bijster hoge score.
dat geeft volgende mogelijkheden om een clan op te zetten:
-recruteren van geen (te) hoge rangen, 'n kwestie om bij te leren (maken we ons dan belachelij?k :P )
-recurteren van freemium-leden...iedereen heeft uiteindelijk maar 4 games om te spelen
-recruteren van Nl-talige spelers, dan verstaan we elkaar duidelijk...

ik zoek ook iemand die me kan uitleggen hoe clans werken (challenges zoeken etc), dus mss een ervaren-clan speler is ook welkom.

Het lijkt mij wel wat, ik denk nog een 5 à 6-tal spelers nodig te hebben (je moet er negen hebben right?)
Voorstellen, enthousiastelingen?

Cheers!
Dub
Image
Image
Cadet DubWarrior

Medals: 6
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Map Contribution (1)

Re: Een nieuwe Clan...concept? intresse?

Postby SirSebstar on Tue Jan 26, 2010 5:48 am

ik wil je best helpen, maar eh.. Ik ben al de leider van de nederlandstalig clan de Veroveraars der Lage Landen.
kijk hier maar even in
viewtopic.php?f=37&t=50559&p=2419045#p2419045
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Druss The Legend on Tue Jan 26, 2010 6:54 am

DubWarrior wrote:Het lijkt mij wel wat, ik denk nog een 5 à 6-tal spelers nodig te hebben (je moet er negen hebben right?)
Voorstellen, enthousiastelingen?

Cheers!
Dub

Ik meld me bij deze aan.

Heb ook niet zo veel ervaring maar je moet toch ergens beginnen lijkt me.
En de kans krijgen om er wat van te maken. ;)
Corporal 1st Class Druss The Legend

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Postby Druss The Legend on Thu Jan 28, 2010 5:40 am

Dit wordt niks denk ik he.

Standard Achievement (1)

Postby DubWarrior on Thu Jan 28, 2010 5:52 am

Hey Druss,
bedankt voor de intresse, ik hou het idee open en ik wacht een beetje af wat de Veroveraars beslissen...Mij lijkt het nog steeds iets. Had ik je naam niet gezien bij de lijst van aangeworvenen van de Veroveraars?
Image
Image
Cadet DubWarrior

Medals: 6
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Map Contribution (1)

Postby Druss The Legend on Thu Jan 28, 2010 9:39 am

Ja dat had je goed gezien, ze willen me daar alleen niet hebben om een paar vage redenen.

Standard Achievement (1)

Postby frankiebee on Thu Jan 28, 2010 10:21 am

Druss The Legend wrote:Ja dat had je goed gezien, ze willen me daar alleen niet hebben om een paar vage redenen.

Dat is niet om een paar vage redenen.
Op dit moment heb je 14 spelletjes gespeeld, dat is voor de Veroveraars clan iets te weinig.
Je resultaten zijn op dit moment wel heel goed, als je zo blijft doorspelen dan kun je in no-time joinen.
Denk aan 40-50 games, dan is de kans dat je toegelaten wordt veel groter ;)
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby Druss The Legend on Thu Jan 28, 2010 10:36 am

Ok ik zal zien of ik generaal of zo kan worden ;)

maar met maar 4 spelletjes kan het eventjes duren.

Standard Achievement (1)

Postby SirSebstar on Thu Jan 28, 2010 11:09 am

ik heb je een heel lijstje van verbeterpunten opgestuurd. Met 14 posts en 0.36 posts per dag zit je op het goede spoor. nou zorgen dat je iets interresants post , een duidelijke contributie maakt en je houdt aan de netiquette
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby frankiebee on Thu Jan 28, 2010 6:35 pm

SirSebstar wrote:ik heb je een heel lijstje van verbeterpunten opgestuurd. Met 14 posts en 0.36 posts per dag zit je op het goede spoor. nou zorgen dat je iets interresants post , een duidelijke contributie maakt en je houdt aan de netiquette

Is interessante dingen posten tegenwoordig ook belangrijk :oops: ?
Hoe ben ik dan ooit toegelaten :lol: ??

Druss, generaal zou mooi zijn, maar als je Captain na 60 games haalt heb je mijn zegen al !
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby zimmah on Tue Mar 09, 2010 3:02 pm

er is een cook society voor dit doel.
Image
owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Een van de Veroveraars der Lage Landen
Lieutenant zimmah

Medals: 42
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Postby zimmah on Tue Mar 09, 2010 3:03 pm

SirSebstar wrote:ik heb je een heel lijstje van verbeterpunten opgestuurd. Met 14 posts en 0.36 posts per dag zit je op het goede spoor. nou zorgen dat je iets interresants post , een duidelijke contributie maakt en je houdt aan de netiquette

mag ik dat lijstje ook? :lol:
Image
owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Een van de Veroveraars der Lage Landen
Lieutenant zimmah

Medals: 42
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Postby SirSebstar on Wed Mar 10, 2010 4:00 am

ja hoor. tip 1. niet spammen/ niet dubbel posten. als je iets te zeggen hebt, mag het ook in 1 post.
Major SirSebstar

Postby sniffie on Mon Jan 10, 2011 5:19 pm

zijn al jou 3060 posts zinvol seb :lol:
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby SirSebstar on Tue Jan 11, 2011 12:50 pm

allemaal, zeker weten...LOL
Image
Major SirSebstar

Return to De Veroveraars Club