South-Africa map

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

South-Africa map

Postby Druss The Legend on Thu Jan 28, 2010 5:36 am

Ik vond een leuke map die nog niet afgemaakt is en eigenlijk op een dood spoor zit.

Hier is de link:

ZUIDAFRIKA-MAP

Misschien is het een idee om die eens af te maken, of wel door de oorspronkelijke maker of door iemand anders. Het lijkt me een leuke map om te spelen.

Wat vinden we daar van ??

Eigenlijk wilde ik hier een enquete bij maken maar ik weet niet hoe dat werkt ??
Corporal 1st Class Druss The Legend

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Re: South-Africa map

Postby SirSebstar on Thu Jan 28, 2010 7:29 am

2 dingen.
post niet in een thread die al 2 jaar dood is, dat is slechte netetickette.

Als je echt geinterreseerd bent in de map dan neem je contact op met de eigenaar (first poster) en pm'ed hem om zijn toestemming. Als je wilt dat iemand anders de map afmaakt dan is waar je nu hebt gepost niet de goede plaats.

groet,
SirSebstar
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Druss The Legend on Thu Jan 28, 2010 9:36 am

1 - ik had hem al een pm getuurt
2 - ik heb ook gepost op de oorspronkelijke thread

Standard Achievement (1)

Postby SirSebstar on Thu Jan 28, 2010 10:32 am

2 had je dus niet moeten doen. het laatste bericht was van halverwege 2009.
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby Druss The Legend on Thu Jan 28, 2010 10:34 am

Maar waarom kan dat dan niet ?? het is toch leuk dat die map misschien weer hernieuwde belangstelling krijgt. Is toch niets verkeerd aan ??

Standard Achievement (1)

Postby SirSebstar on Thu Jan 28, 2010 11:11 am

lees nou eens even man, dan hoef ik het niet voor te kauwen!!!(lees de instructies voor mapmaking)
Het hele project zit op slot in de vuilnisbak, totdat de eigenaar met een grote update komt. Alleen maar posts en dan nog eens twee keer achter elkaar, dat jij het een leuke map vindt, doet niet echt veel om het sneller af te krijgen. Maak de map bijvoorbeeld zelf af, en dan kijken we weer verder.
Major SirSebstar

Postby Druss The Legend on Thu Jan 28, 2010 12:03 pm

Tut tut tut, beetje rustig. :?

Standard Achievement (1)

Postby Druss The Legend on Fri Jan 29, 2010 11:16 am

Ik heb toestemming van Crowley om de map af te maken.

Nu moet ik eerst eens uitzoeken hoe het 1 en ander werkt ? En of ik ook in staat ben om het af te maken en welk programma ik daar voor moet gebruiken.

Ik hou jullie op de hoogte en zal het project dan verder in de Map Foundry voortzetten.

Standard Achievement (1)

Postby frankiebee on Wed Feb 17, 2010 3:37 pm

Hoe staat het ermee ??
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby SirSebstar on Wed Feb 17, 2010 4:41 pm

lol, leuk frankie, maar ik denk dat we nog wel even kunnen wachten
Major SirSebstar

Postby frankiebee on Thu Feb 18, 2010 5:45 am

Nah! :x
Dat was een serieuze vraag !

Paar weken terug heeftie toestemming gekregen, dus ben wel benieuwd of die er al aan is begonnen !
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Return to De Veroveraars Club