Ik hou van dit spel, en zonder arrogantie denk ik dat ik er redelijk goed in ben. Ik speel sinds een tijd met veel plezier op landgrab.net (http://landgrab.net/landgrab/ViewStats?u=41283). iemand vertelde mij daar van deze site.
Ik merk wel dat ik hier vooral in teamgames vaak het onderspit delf, hier kan ik zelf vaak weinig aan doen. Ik vind het absoluut niet erg om terecht te verliezen, als de een meer geluk heeft of een betere strategie gebruikt. De open teamgames zijn namelijk al vaak gemaakt door ervaren teamspelers, die geen turn missen, terwijl mijn team zich vaak vult met onervaren spelers die vaak op cruciale momenten hun beurt missen of gewoon hun eigen gang gaan, ervaren spelers mijden deze teams... want als je dan een strategie bespreekt die nog werkt ook, en zelfs goede kans hebt om te winnen maar toch verliest omdat je genaaid wordt door je teammates, zuigt dat toch behoorlijk.. op deze manier wordt het opklimmen uit de noob status zeer moeilijk..
Gelukkig heb ik nu een belgisch maatje gevonden hier waar ik doubles mee speel, en meteen gewonnen
Graag zou ik aansluiten bij teamgames met wat meer ervaren spelers die gewoon communiceren, zodat ik de kans krijg de gecompliceerde maps hier onder de knie te krijgen.
ik tik net zo goed engels als nederlands en kan met iedereen spelen die een goede instelling heeft. Ook die besloten games lijken mij wel wat!
Ik hoor het wel
schmack