Virus ou Hacker ?

French language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Virus ou Hacker ?

Postby thibault3 on Fri Apr 16, 2010 1:48 pm

Yep! Quand je viens faire une parti sur conquer club, mon anti-virus me prévient qu'il a empêché une tentative d'intrusion par un vers, est-ce le site qui est contaminé ou le joueur avec qui je joue la partie?

Quelqu'un aurait-il une explication?
Captain thibault3

Medals: 13
Standard Achievement (4) Manual Troops Achievement (4) Speed Achievement (1) Ratings Achievement (4)

Re: Virus ou Hacker ?

Postby Gilles#1 on Fri Apr 16, 2010 2:28 pm

Je n'ai pas eu ce problème. :!:
Captain Gilles#1

Medals: 29
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (5)

Postby thibault3 on Fri Apr 16, 2010 2:59 pm

Bonne explication =D> Merci Gilles :lol:
Captain thibault3

Medals: 13
Standard Achievement (4) Manual Troops Achievement (4) Speed Achievement (1) Ratings Achievement (4)

Postby Gilles#1 on Fri Apr 16, 2010 3:28 pm

Le nom de ton antivirus ?
Captain Gilles#1

Medals: 29
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (5)

Postby DJoach on Fri Apr 16, 2010 5:56 pm

C'est un peu etrange cette histoire, j' vais me renseigner de mon coté....mais à mon avis, c est ton anti virus qui s' affole pour que dalle :D
Lieutenant DJoach

Medals: 66
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (16) General Achievement (2) Clan Achievement (13) Training Achievement (2)
General Contribution (1)

Return to Club Conquête