Members: Goede spelers / Slechte spelers.

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby Mysty on Tue Feb 27, 2007 11:00 am

looks like a bad player to me :P
maar heb m niet in de game, dus kan niet goed oordelen...

PS: heb ik genoeg punten om als goede dubbelspartner te kwalificeren??? hehe ;)
Lieutenant Mysty

Postby SirSebstar on Tue Feb 27, 2007 11:52 am

nee mysty. Als we verliezen dan verlies ik door jou alleen maar meer punten.. lol

maar ik wil het best wel eens een keer proberen..
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Ros on Wed Feb 28, 2007 1:24 pm

freak87 wrote:
Wisse wrote:je hebt maar 10 van de 58 gewonne :shock:

nou heb erge pech gehad de laaste tijd met de dobbelstenen, waardoor mijn puntenaantal flink is gekelderd, en bij een deel van de spellen, had ik waardelose teammates

je hebt bijna 60 games gespeeld. Dan kan je nooit meer dan zeg 60% pech hebben. De minimaal 40% geluk die je gehad hebt heb je dus niet nuttig gebruikt. Nuttig houdt in dat je op het juiste moment risk neemt (the name of the game!).
Jammer genoeg spelen er in dit spel teveel mensen mee die denken dat alleen met opbouwen/verdedigen en leven & laten leven overwinningen geboekt kunnen worden. Risk spelen met de intentie zo lang mogelijk te overleven....pff, wat n lachertje.

Angst is de grootste vijand.
Major Ros

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby Vincent* on Wed Feb 28, 2007 1:51 pm

Ja start ik game heb goede pos doe mijn beurt geen verliezen bijna gebied van 5 man en goede def.

Komt tem mate valt mij aan en iederen uiteindelijk overal 1 man over dus die word massaal ge ownt.
Image
Sergeant Vincent*

Medals: 8
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)
Trench Warfare Achievement (1) Teammate Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby kishih on Thu Mar 01, 2007 8:29 am

Ik selecteer double/triple partner alleen op aantal feedback. Aangezien de meeste feedback van partners komt geeft het wel aan hoe iemand in een teamgame is. Of ze verder goed of slecht zijn in singles maakt me niet uit.
Lieutenant kishih

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (3)

Postby Wisse on Thu Mar 01, 2007 8:34 am

SirSebstar wrote:
Wisse wrote:je hebt maar 10 van de 58 gewonne :shock:

Waar lul je nou over man.
Ik heb niet eens 58 games gespeeld. ARG. Je hebt het niet eens over mij. Wees nou eens duidelijk!

Maak nou eens een normale post. Ik wordt gek van dat zinloze gespam.

je moet eerst nadenke voordat je post... als ik het heb over 58 games en jij ehbt er veel meer houw dan je kop...
en het was geen spam....
Image Image
Sergeant Wisse

Medals: 1
Map Contribution (1)

Postby SirSebstar on Thu Mar 01, 2007 9:17 am

Ja Wisse zo moet het. Nu nog interpunctie en correct taalgebruik en het is prima...

Maar op op je inhoud terug te komen. Ik zag geen verwijzing naar een andere post en ik nam dus aan dat je het tegen mij had. Lekker egocentrisch van me of niet dan?

Het is echter al goed. De eerste post ging echter over (andere) spelers die niet goed zijn en was bedoelt om mensen ervaringen daarover te laten delen. Dan voegt een opmerking van jou daar niet echt veel aan toe.

Groetjes
SirSebstar
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby Wisse on Thu Mar 01, 2007 9:59 am

SirSebstar wrote:Ja Wisse zo moet het. Nu nog interpunctie en correct taalgebruik en het is prima...

het is hier geen school hoor...

en over de inhoud, dan is wat jij nu aan mij schrijft ook spam... :roll:
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

x

Postby antjo on Fri Mar 02, 2007 1:34 pm

haha, ik heb een speler gevonden die vierhonderd punten heeft verloren om dat zijn compu stuk was; hij is ongeveer van 1400 naar 1000pt gegaan
dus een goeded speler met weinig punten; ideaal
en als je op de feedbzack moet voortgaan zijn er bijna geen slechte spelers
kijk maar eens naar de laatste pagina van het scoreboard; daar staan ook spelers die enkel goede feedback kregen
en max is inderddaad slecht
en je moet inderdaad wel goed uitkijken voor je iemand in een doubles joined
kwestie van naar de ranking en het aantal spelletjes te kijken

zijn er hier spelers met een erg lage ranking die meer punten willen
ik kan ze je geven in een dubbel als je exact doet wat ik zeg
of geef gewoon je paswoord en moei je niet met de game
het gaat uiteindelijk niet om het plezier van het spelen maar om de punten (hahahaha)
Sergeant 1st Class antjo

Postby Wisse on Fri Mar 02, 2007 5:11 pm

ik verloor laast 200 punte omdat ik 3 dage wegmoest...
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

Postby Ros on Sat Mar 03, 2007 1:32 pm

Wisse wrote:ik verloor laast 200 punte omdat ik 3 dage wegmoest...

weg met school..... :cry:
Major Ros

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby bonobo`s son on Sat Mar 03, 2007 2:03 pm

slecht gepland
ImageImage
Major bonobo`s son

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby Wisse on Sun Mar 04, 2007 5:46 am

Ros wrote:

weg met school..... :cry:

neej in de vakantie :P dom van mij
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

Postby SirSebstar on Sun Mar 04, 2007 2:38 pm

wist je,
Dat het is toegestaan om jezelf te laten vervangen door iemand anders.
(wel even in chat aankondigen) Mag natuurlijk niet iemand zijn die ook in die game zit.

Tip voor diegene die slecht gepland hebben.
Major SirSebstar

x

Postby antjo on Mon Mar 05, 2007 1:25 am

feedback lezen is meestal nogal saai, altijd dezelfde zever, behalve bij tonyke
goed gedaan tonyke
de enige positieve feedback die nog leuk is om te lezen is deze die ik achterlaat
Sergeant 1st Class antjo

Postby SirSebstar on Mon Mar 05, 2007 2:59 am

ach ik vind de feedback bij tonyke ook saai. idiotic is een woord dat vaak bij hem terugkomt...lol
meer negative feedback dan positive, hoe krijgt hij het voor elkaar.
Major SirSebstar

Postby Wisse on Mon Mar 05, 2007 6:37 am

SirSebstar wrote:wist je,
Dat het is toegestaan om jezelf te laten vervangen door iemand anders.
(wel even in chat aankondigen) Mag natuurlijk niet iemand zijn die ook in die game zit.

Tip voor diegene die slecht gepland hebben.

helemaal niet aan gedacht, hmm ik denk dat als ik de volgende keer wegga ik de beurten doorgeef aan men dubbelspartner, mag dat ook als ik met hem dubbel?
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

Postby SirSebstar on Mon Mar 05, 2007 6:49 am

Wisse wrote:
helemaal niet aan gedacht, hmm ik denk dat als ik de volgende keer wegga ik de beurten doorgeef aan men dubbelspartner, mag dat ook als ik met hem dubbel?

NEE
helaas niet, want ga maar na, dan is het geen dubbel meer maar een enkel met 2 legers. Het mag niet iemand zijn die aan jou spel meedoet. Om te voorkomen dat de rest nog maar tegen 1 persoon speelt. Zelfs in goede doubles games is communicatie van belang, en als je in je eentje speelt is er geen communicatie nodig...
Major SirSebstar

x

Postby antjo on Thu Mar 08, 2007 11:33 pm

hey marval zeg es aan sirsebstar dat i kwel een goede sqpeler ben
Sergeant 1st Class antjo

Postby SirSebstar on Fri Mar 09, 2007 3:38 am

ja marvel zeg dat eens even... lol

weet je wisse, ik WEET ZEKER (althans dat denk ik) dat jij een goede speler bent...maar wij werken volgens twee totaal verschillende strategieen.
1 ding weet ik zeker. wij, jij ik en sun, WINNEN de game.
Laten we nu een beetje lol hebben... die drie gasten kunnen we zeker aan
Major SirSebstar

x

Postby antjo on Fri Mar 09, 2007 12:23 pm

ja, ik zal mijn spelletje spelen in amerika, doen jullie jullie ding in de rest van de wereld
als jullie evenkia nemen, krijgen jullie de legers van india terug
neem dan wel thailand in en korea
Sergeant 1st Class antjo

Postby SirSebstar on Fri Mar 09, 2007 1:30 pm

ik zal mijn best doen
Major SirSebstar

Postby sunshining on Fri Mar 09, 2007 1:44 pm

ok zal ik doen
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby Nikita_2006 on Fri Mar 09, 2007 4:24 pm

weet je wie ook een goede speler is ? :wink:
Private Nikita_2006

Postby bonobo`s son on Fri Mar 09, 2007 4:37 pm

Nikita_2006 wrote:weet je wie ook een goede speler is ? :wink:

ja :D
ImageImage
Major bonobo`s son

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club