Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.

Arama86n wrote:Hur står det ut IRL Lufsen, finns det möjlighet till SM VII nån gång i närmaste framtiden?
Och vet någon om det skulle vara möjligt att fixa tourney privileges kanske, trots att bara Svenskar kan medverka. Nu när clan-wars har fått det känns det inte omöjligt.

Arama86n wrote:Hur står det ut IRL Lufsen, finns det möjlighet till SM VII nån gång i närmaste framtiden?
Och vet någon om det skulle vara möjligt att fixa tourney privileges kanske, trots att bara Svenskar kan medverka. Nu när clan-wars har fått det känns det inte omöjligt.

Lufsen75 wrote:Hur vill ni ha denna turnering. Jag har ett upplägg där man spelar för sig själv men ändå inte i 1v1 matcher. det är gruppspel där placeringen i ett antal matcher avgör. Karta tänkte jag att den skulle vara Nordic Countries, vad annars? Man kan ju ha att alla väljer en karta så spelar man på allas hemmaplan en match och en på nordic för att avgöra utgången. Kolla på the Cracker Jack som jag hämtar inspirationen ifrån.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
kaxen wrote:Jag är väldigt ny på denna sida och har inte hittat överallt och så men det hade vart fett och fått vara med i ett Sm
Lufsen75: Spelar du TW?
alstergren wrote:kaxen wrote:Jag är väldigt ny på denna sida och har inte hittat överallt och så men det hade vart fett och fått vara med i ett Sm
Lufsen75: Spelar du TW?
Ah, TW=Tribal Wars? Förstörde mitt liv i två omgångar.... Klev upp mitt i nätterna för att koordinera attacker, hela dagar på jobbet kunde gå åt att plundra resurser etc. etc. *suck* Helt sjukt kul spel, men gick bara inte i längden.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest