Il peut le faire......!

French language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Il peut le faire......!

Postby Mad777 on Tue Jan 18, 2011 6:42 pm

Hello les francophones....Comme vous l'avez peut-être vu, HighlanderAttack fête son 200ème tournois en tant qu'organisateur....Il aimerais faire "peter la barraque" comme on dit et dépasser la barre des 500 joueurs!!!!!

Je vous ai mis le lien ci-dessous et espère vous voir nombreux a vous inscrire....

@ Bientôt

http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?f=90&t=134927
".....Fallait pas m'inviter....."
Image
Captain Mad777

Medals: 67
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Bot Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (5)
Clan Achievement (6) Training Achievement (1) Tournament Contribution (19)

Re: Il peut le faire......!

Postby hagardunor on Wed Jan 19, 2011 2:36 am

Tu as oublie de preciser qu en plus il y a 1 an et demi de premium en jeu... ;)

pour ma part j ai expedie quelques MP pour aguicher "le client"
Cook hagardunor

Medals: 55
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (12)

Re: Il peut le faire......!

Postby Mad777 on Wed Jan 19, 2011 6:30 pm

hagardunor wrote:Tu as oublie de preciser qu en plus il y a 1 an et demi de premium en jeu... ;)

pour ma part j ai expedie quelques MP pour aguicher "le client"

merci....c'est cool!
".....Fallait pas m'inviter....."
Image
Captain Mad777

Medals: 67
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Bot Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (5)
Clan Achievement (6) Training Achievement (1) Tournament Contribution (19)

Return to Club Conquête