Un llamamiento a las Paletillas ibericas del mundo

Spanish language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Un llamamiento a las Paletillas ibericas del mundo

Postby kabuki.mono on Fri Apr 08, 2011 12:59 am

Pues no se coño.. me he tirado como dos horas haciendo el bobo leyendo lo que hay por aki y parece que esto murio en el siglo de oro :roll: pues nada ya sabeis.. haber si esto se da un poco de vidilla o sino todo el vino y el jabugo que he sacado para la gentuza me lo como todo yo, y no pasa nada! :lol: que ya se sabe.. la fiesta, si se tiene que montar solo se monta, con dos cojones! ;)
Corporal 1st Class kabuki.mono

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2)
Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1)

Re: Un llamamiento a las Paletillas ibericas del mundo

Postby PepeAtila on Fri Apr 08, 2011 12:34 pm

Eso intentamos revitalizarlo. Aunque la opcion b tampoco está mal.
Por cierto puedes entrar en Desafios.

Para una buena fiesta con vino, jamón, un español ... y no sé me falta un poco de musiquilla aunque con las palmas puede valer ... pero quien baila? :D
Captain PepeAtila

Medals: 93
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (19) General Achievement (3) Clan Achievement (9) Tournament Contribution (30)
General Contribution (1)

Re: Un llamamiento a las Paletillas ibericas del mundo

Postby kabuki.mono on Fri Apr 08, 2011 12:56 pm

Quien crees que van ha bailar! las morenitas joder!! para algo tenemos a las mujeres mas ricas del mundo!!
Corporal 1st Class kabuki.mono

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2)
Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1)

Return to Club de Conquista