Nederlands/Belgische "private" usergroup

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Nederlands/Belgische "private" usergroup

Postby sniffie on Fri Apr 15, 2011 12:16 pm

Goedendag/nacht alle Nederlands sprekende leden van conquerclub.

Zou er bij jullie animo zijn voor een Social Usergroup met slechts Nederlandstalige leden. Dus geen competitieve clan zoals de VDLL maar meer een besloten club waar nieuwe teams/vriendschappen gevormd kunnen worden.
Voor deze usergroup zou ikzelf niet al teveel willen kijken naar rang etc etc.

Is hier animo voor?

greetz sniff

Dan is hier de edit van de voorlopige lijst met vrijwilligers, dan ben ik nog wel op zoek naar leiders van deze usergroup. Zullen dit er 2 of 3 zijn. Ik neem aan dat als de groep ver compleet is dat we erover kunnen stemmen wie de leiding op zich gaan nemen.

Leiders van de social group

LEDEN:

der sniffter
destamper
Egel
Frederik Hendrik
Genoke
Hushovd
Jblombier
Loes
Pascalleke
Sherkaner
Sirsebstar
tycho73

Volgens mij zijn dit ze allemaal, op alfabetische volgorde en zonder al te veel spelfouten.
Word nog vervolgd.

sniff

Ik ben nog op zoek naar leiders en een naam voor deze groep, iemand ideeën? graag hier posten
Last edited by sniffie on Thu May 12, 2011 3:22 am, edited 7 times in total.
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Re: Nerdlands/Belgishe "private" usergroup

Postby hushovd on Fri Apr 15, 2011 12:23 pm

Uhhm Sniff wat heb je allemaal gedronken joh, Nerdlands ( ik kijk wel graag naar de Big Bang Theory maar dat impliceert niet...) ... goedenacht...we zitten in dezelfde tijdzone hoor! LOL

Wat gaat dat precies inhouden???

pfft, mij een beetje afschilderen als een dronkaard... HIK.... ;)

Wat denk je knul, dat dit in gaat houden?

sniff
Major hushovd

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Re: Nederlands/Belgishe "private" usergroup

Postby hushovd on Fri Apr 15, 2011 12:45 pm

Een groepje wat af en toe met elkaar de strijd aangaat? En dan heerlijk Hollands kan chatten over de game, stats, tactics etcetera??
Major hushovd

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby sniffie on Fri Apr 15, 2011 12:48 pm

hushovd wrote:Een groepje wat af en toe met elkaar de strijd aangaat? En dan heerlijk Hollands kan chatten over de game, stats, tactics etcetera??

Zeer goed, slimme jongen! :lol:
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby hushovd on Fri Apr 15, 2011 12:53 pm

Eindelijk in Hollands...YES!!! Count me in!!! Nu alleen BelgisChe nog ff goed schrijve en het begint wat te lijken :LOL:

Nou dat is dan ook geregeld, kunnen we nu serieus aan de slag!
Major hushovd

Re: Nederlands/Belgische "private" usergroup

Postby Lindax on Fri Apr 15, 2011 1:28 pm

Ik dacht dat dit forum voor die dingen was. Enige verschil is dat het niet prive is....

Lx
Image
Colonel Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 125
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (29) General Achievement (8) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (31)
General Contribution (9)

Postby SirSebstar on Fri Apr 15, 2011 4:37 pm

dat is inderdaad de issue.
zeg sniff, gaat dit los staan van de vdll en de academy, of wil je de academy hiervoor gebruiken?

oh even vindt eens even rap een betere naam ;-) en regel gelijk wat belgen, zuid afrikaners en die losse japanner die nederlands studeerd
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby sniffie on Mon Apr 18, 2011 11:15 am

SirSebstar wrote:dat is inderdaad de issue.
zeg sniff, gaat dit los staan van de vdll en de academy, of wil je de academy hiervoor gebruiken?

oh even vindt eens even rap een betere naam ;-) en regel gelijk wat belgen, zuid afrikaners en die losse japanner die nederlands studeerd

Dit staat los van de VDLL en de Academy. Het is bedoeld als "besloten" usergroup voor louter nederlands/vlaams sprekende spelers.

De naam staat nog volledig open.

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby MichelSableheart on Mon Apr 18, 2011 2:04 pm

Om eerlijk te zijn ben ik niet vreselijk enthousiast. Ik vrees dat hij niet veel actiever zou zijn dan dit forum. Sterker nog, ik vrees dat de activiteit zich over dit forum en een dergelijk private forum zou verdelen, zodat beiden het met minder activiteit zouden moeten doen.
MichelSableheart,
Een van de Veroveraars der Lage Landen
Colonel MichelSableheart

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (3) Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Mon Apr 18, 2011 2:07 pm

ik denk idd dat de open forum dan een beperkte aantrekkingskracht op noobs heeft, maar als social club kun je dan wel beter aan je netwerk werken. er is geen enkele belemmering voor iemand om er lid te worden, en op deze wijze kunnen wij ook leren van hen die vanwege de 1 clan regel onze competatieve clan moesten verlaten.. ik zie het als onderdeel om de nederlandse actieve spelers op 1 vlak samen te laten komen en zichtbaar daarin te zijn.
Image
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby JBlombier on Mon Apr 18, 2011 2:22 pm

SirSebstar wrote:ik zie het als onderdeel om de nederlandse actieve spelers op 1 vlak samen te laten komen en zichtbaar daarin te zijn.

Wat Michel (denk ik) bedoelt, is dat die missie toch ook uitgevoerd kan worden op het publieke forum. Die usergroup wordt dan als middel gebruikt voor een doel dat ook via het publieke forum bereikt kan worden. Zeker nu het Nederlandstalige forum wat georganiseerder lijkt te worden. Hoe je je doel gaat bereiken, ligt er maar net aan hoe je mensen benaderd en zoals altijd: hoeveel tijd je er in wilt steken. Ik zie in de usergroup nog niet de voordelen ten opzichte van de huidige situatie, maar ben wel benieuwd naar de argumenten.
Last edited by JBlombier on Mon Apr 18, 2011 2:25 pm, edited 1 time in total.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (4)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby SirSebstar on Mon Apr 18, 2011 2:24 pm

puur vanwege het feit dat je dan wel dingen kunt neerzetten die je met een publieke omgeving niet zo snel doet.
tips en trics enzo..
nou ja, ik heb er een aardig goed beeld bij, maar dan moet je dus actief iedereen benaderen om er lid van te worden.
het voordeel is dat je dan je kennis zichtbaar kunt maken, net als met de top zoveel lijst...
Image
Major SirSebstar

Postby JBlombier on Mon Apr 18, 2011 2:28 pm

Wow, dat was snel :P
Mijn edit in die vorige post is niet zo boeiend trouwens.

Waarom zou je tips en tricks niet in het publieke forum droppen? Ik gun het mijn buurman net zo veel als alle onbekende Nederlandstaligen die toevallig op dit forum kijken. Ik snap het idee in principe, maar ben nog niet overtuigd. Dat maakt ook niet uit, dit topic was bedoeld om de animo te checken.
Image
Colonel JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (4)

Postby SirSebstar on Mon Apr 18, 2011 3:17 pm

er zijn er een paar die voldoende kennis hebben van google om een vertaling te gebruiken, maar vooral omdat je hier geen cohesie kan bouwen. dat is gewoon echt te lastig. tracking is lastig ect ect. een social clan voor alle nederlandstalige spelers zou een groot aantal terug kunnen brengen als er genoeg animo is..
Image
Major SirSebstar

Postby Frederik Hendrik on Tue Apr 19, 2011 1:51 pm

Ik sluit me bij sirsebstar en sniffter aan. Je kan actief spelers bij elkaar zoeken voor zo'n private usergroup. Het lidmaatschap alleen al geeft een groepsgevoel. Dit open forum blijft toch een beetje open en vrijblijvend en daardoor minder interessant naar mijn mening.
Major Frederik Hendrik

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2)
Clan Achievement (7) General Contribution (1)

Postby sniffie on Tue Apr 19, 2011 3:44 pm

Frederik Hendrik wrote:Ik sluit me bij sirsebstar en sniffter aan. Je kan actief spelers bij elkaar zoeken voor zo'n private usergroup. Het lidmaatschap alleen al geeft een groepsgevoel. Dit open forum blijft toch een beetje open en vrijblijvend en daardoor minder interessant naar mijn mening.

mooie verwoording van mijn punt!
Veel Nederlands sprekende spelers kunnen niet bij elkaar in 1 clan, dit omdat zij (vaak) gebonden zijn door hun eigen competitieve clan. Mocht er genoeg animo zijn voor deze usergroup dan zou ik persoonlijk er niks op tegen zien om lid te worden. Als je niet lid word heb je niks verloren, mocht je wel lid worden dan heb je de kans om de teampartner van je leven te vinden.

Zoals Seb ook al aangaf kan iedereen die handig is met Google Translation hier in dit forum posten...
het topic "ik spriek een klien beetje nederlands" is daar een mooi voorbeeld van.

Zeg Seb, je gaf eerder al aan alle nederlands sprekende leden te vinden, zo ook die Nederlands sprekende Japanner, hoe vind ik die??? Tussen 28.000 andere active players??

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby SirSebstar on Tue Apr 19, 2011 5:41 pm

dat is dus wel de kracht van cc, zorg dat je te vinden bent en praat er met anderen over, dan vindt je ze wel
Image
Major SirSebstar

Postby JBlombier on Tue Apr 19, 2011 6:18 pm

der sniffter wrote:Mocht er genoeg animo zijn voor deze usergroup dan zou ik persoonlijk er niks op tegen zien om lid te worden. Als je niet lid word heb je niks verloren, mocht je wel lid worden dan heb je de kans om de teampartner van je leven te vinden.

Voor de duidelijkheid: Als de usergroup er zou komen, zou ik er zeker aan deel willen nemen. Ik speel alleen even de advocaat van de duivel, zodat er geen inflatie onder de usergroups ontstaat. Door de door jullie genoemde argumenten kun je de usergroup best al toevoeging op de CC-ervaring beschouwen, dus ik ben absoluut niet tegen het oprichten van de usergroup.

Ik wil echter nog wel even opmerken dat er tot nu toe maar een klein aantal mensen heeft gereageerd op deze oproep, waarvan de grote meerderheid al in een Nederlandstalige clan zit. Wellicht is dus het ronselen van Nederlandstalige CC'ers - wat je sowieso zou moeten doen voor het oprichten van de usergroup - een punt waar nu al aan begonnen moet worden om het tot een succes te maken.

- Joeri
Image
Colonel JBlombier

Postby SirSebstar on Wed Apr 20, 2011 2:42 am

het weinige aantal reactie is een van de redenen om dit juist wel te doen. dan kan ik reclame maken en persoonlijk mensen uitnodigen. nu komen ze niet omdat wat hier gebeurt eigenlijk nooit interessant is.
wie van jullie leest wel eens het italiaanse forum??
Image
Major SirSebstar

Postby sniffie on Thu Apr 21, 2011 3:55 am

SirSebstar wrote:het weinige aantal reactie is een van de redenen om dit juist wel te doen. dan kan ik reclame maken en persoonlijk mensen uitnodigen. nu komen ze niet omdat wat hier gebeurt eigenlijk nooit interessant is.
wie van jullie leest wel eens het italiaanse forum??

Gedeeltelijk mee eens, Ik lees het Italiaanse forum nooit omdat ik geen Italiaans lees. Wel ben ik het er mee eens dat dit forum tot nog toe niet zo "hard loopt" en een besloten usergroup zou zodoende meer spelers aantrekken. Dit ook omdat zoals al eerder genoemd, als je handig bent met Google Translation en je een redelijk voorstellingsvermogen hebt je relatief goed kunt volgen wat er op dit forum gebeurt. Dus tactieken uitspreken is zodoende in zo'n open forum niet handig. (spreek ik mezelf betreffende het Italiaanse forum weer mooi tegen ;) )
De reden dat -steeds- dezelfde mensen op dit forum reageren ligt misschien aan bovengenoemd punt.
Ik en vast en zeker niet alleen ik zal wat lawaai gaan maken over dit topic bij leden die onder de Nederlandse vlag strijden.
Mocht iemand nog enkele Nederlandstalige spelers weten die een andere landsvlag hebben graag een PM dan kan ik bij die spelers ook actie ondernemen.

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby pascalleke on Thu Apr 21, 2011 5:10 am

JA LEUK , doen !!

een apart club is toch net iets anders dan zon open forum , denk ik :oops:

beetje verdere uitleg over mijn byzondere jubelende antwoord :
zon prive club is veel leuker , zoals lekker roddelen en maf doen , iets wat zon open ding als hier toch meer een belemmering in geeft ...snappie ? :lol:
Major pascalleke
SoC Training Adviser

Medals: 80
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (20) General Achievement (1) Clan Achievement (8) Training Achievement (3)
General Contribution (1)

Postby Egel on Thu Apr 21, 2011 5:18 am

Ik doe wel mee :)

heb al aan sniff aangegeven dat ik niet actief op een forum ben, maar ben altijd wel op zoek naar wat games :)
Brigadier Egel

Medals: 75
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (18) General Achievement (2) Clan Achievement (13)

Postby sniffie on Thu Apr 21, 2011 5:37 am

Egel wrote:Ik doe wel mee :)

heb al aan sniff aangegeven dat ik niet actief op een forum ben, maar ben altijd wel op zoek naar wat games :)

en toch heb ik je zover gekregen dat je hier een berichtje achterlaat. Dat je niet al te actief bent op een forum, betekend dit dat je het wel leest en games joined, als ik je goed begrijp.

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby destamper on Thu Apr 21, 2011 7:23 am

Ik vind het een mooi plan, dus doe raag mee
Colonel destamper

Medals: 3
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1)

Postby thebest712 on Fri Apr 22, 2011 12:33 pm

als er zo'n social group komt sluit ik me er wel bij aan en zie wat er van komt dan
Major thebest712

Medals: 68
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (15) General Achievement (7) Clan Achievement (3)

Next

Return to De Veroveraars Club