Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
Mithras3000 wrote:Alle namen tot nu toe erg leuk. Voorkeur voor mij heeft de Bourgondier.
De oudst bekende zin in het Nederlands is neergeschreven is: "Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hi(c) (a)nda thu uuat unbidan uue nu", wat neerkomt op "Hebben alle vogels nesten begonnen, behalve ik en jij. Waarop wachten we nu?". Alhoewel de zin eigenlijk romantisch is bedoelt leek het me wel leuk om de zin te zien in een veroverend perspectief. Dus misschien Olla Vogala?
Misschien wat vergezocht, maar vond het wel cool.

2007spaceodyssey wrote:Wat denken jullie van:
"De Hoek van Holland"
2007spaceodyssey wrote:Wat denken jullie van:
"De Hoek van Holland"

SirSebstar wrote:2007spaceodyssey wrote:Wat denken jullie van:
"De Hoek van Holland"
te veel gericht op die vieze hollanders.... er zijn meer provincies en streken dan alleen de staten van holland....

Genoke wrote:Nederlanders houden van hun nationale kleur!
Nederlandstalige belgen (Vlamingen) houden van hun vlaamse leeuw... dus als we hier een mix in maken...
Den Oranje Leeuw oftewel... DOL![]()
niet te langdradig
in het nederlands
afkorting is nog leuk ook
en 95% (beter dan dit gaat heel moeilijk zijn vrees ik) van de nederlandstaligen passen in deze naam.

Genoke wrote:Nederlanders houden van hun nationale kleur!
Nederlandstalige belgen (Vlamingen) houden van hun vlaamse leeuw... dus als we hier een mix in maken...
Den Oranje Leeuw oftewel... DOL![]()
niet te langdradig
in het nederlands
afkorting is nog leuk ook
en 95% (beter dan dit gaat heel moeilijk zijn vrees ik) van de nederlandstaligen passen in deze naam.
SirSebstar wrote:sannemanrobinson wrote:Het verschil met de Veroveraars Club is mij nog niet zo duidelijk. Voor een clan moet je wel lid worden wat voor meer betrokkenheid kan zorgen.
Veroveraars Clan lijkt me een logische voortzetting van de Veroveraars Club. Dit zou weer voor verwarring kunnen zorgen met VDLL?
In de trand van vliegende hollander:
Vliegende Veroveraars
De Veroveraarsclub is eigenlijk een forumonderdeel dat niet veel gebruikt wordt, en je kunt het niet in je profile laten zien onder clans. Bij een clan can dat dus wel. De VDLL is de clan voor alle nederlandstaligen, maar is competitief. Competitief betekend dat je slechts lid mag zijn van 1 competitieve clan, bij sociale clans bestaat dit vereiste niet. Er zijn veel leden lid geweest van de VDLL die later naar andere competitieve clans zijn gegaan, wegens vrienden e.d. Die kun je nu weer betrekken bij de nederlandstalige gemeenschap. Er wordt nemelijk te weinig gepost in de Veroveraars Club, dus dat is een probleem. Dit komt volgens een aantal actieven wegens het open karakter, en ik ben het daarmee eens, daarom doe ik dit.
SirSebstar

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests