Conquer club credits

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Conquer club credits

Postby sniffie on Thu Oct 27, 2011 2:05 am

Heeft iemand er al een boel??

Ikzelf sta op 100, is dit gewoon het "startkapitaal" wat iedereen krijgt of kun je ze verdienen via games, medailles etc etc??

sniff
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Re: Conquer club credits

Postby sherkaner on Thu Oct 27, 2011 7:53 am

Ik heb er een aantal uitgeprobeerd (op m'n incourante mailadres en met onzin-input), maar ik heb er maar 1tje toegewezen gekregen. Mobiel wil ik iig niet doen natuurlijk. Ik sta op 237 nu.
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby sniffie on Thu Oct 27, 2011 2:30 pm

sherkaner wrote:Ik heb er een aantal uitgeprobeerd (op m'n incourante mailadres en met onzin-input), maar ik heb er maar 1tje toegewezen gekregen. Mobiel wil ik iig niet doen natuurlijk. Ik sta op 237 nu.

is dit een antwoord op mijn vraag, zo ja, dan snap ik het ff niet.... :oops:
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby sherkaner on Thu Oct 27, 2011 2:32 pm

ow, sorry. 100 is idd. het startkapitaal, en je kunt ze niet verdienen met games oid, voor zover ik weet.
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby sunshining on Fri Oct 28, 2011 7:35 am

Wat is nou precies de bedoeling hier van.
Conquerclub krijgt zeker geld als wij onze gegevens invullen en voordat je het weet zit je over al aan vast.
Je wint nooit iets voor niks.
Ik ga mij er niet aan wagen.
Nou snap ik ook wat je bedoelt met op m'n incourante mailadres en met onzin-input)
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby zimmah on Sun Nov 27, 2011 2:19 pm

ik heb me een keertje ngekocht in de conquer cup, maar gelijk eerste game verloren. voor de rest weet ik ook niet echt wat ik ermee moet.
Image
owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Een van de Veroveraars der Lage Landen
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 43
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Return to De Veroveraars Club