Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Land

Postby sniffie on Tue Nov 22, 2011 11:35 am

SirSebstar wrote:sniff, word van advies.
als je sher kunt strikken (beeldspraak smeken ect ect...) dan gewoon doen.
Hij is de koning van de addons, een gouden speler en een diamanten gozer.. superlatieven schieten tekort.. doen..

We zitten erop als vliegen op een drol!
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 62
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Postby sunshining on Wed Nov 23, 2011 2:34 am

lol nog een vlieg hier welkom :D
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby hushovd on Wed Nov 23, 2011 1:54 pm

sunshining wrote:lol nog een vlieg hier welkom :D

bzzzzzzzz...????
Major hushovd

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby SirSebstar on Wed Nov 23, 2011 2:38 pm

WHAMMMMMMMMMMMMMMMM
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby sunshining on Thu Nov 24, 2011 4:52 am

aaaaaaaauuuuuuuu
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby VOC on Thu Nov 24, 2011 12:25 pm

Mag ik ook lid worden?
Major VOC

Medals: 48
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (1)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (1) General Achievement (3)

Postby hushovd on Thu Nov 24, 2011 1:40 pm

SirSebstar wrote:WHAMMMMMMMMMMMMMMMM

ok duidelijk .... :(
Major hushovd

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby JBlombier on Thu Nov 24, 2011 1:44 pm

VOC wrote:Mag ik ook lid worden?

Je krijgt een PM in je inbox. Leuk dat je (weer) lid wil worden.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Thu Nov 24, 2011 2:08 pm

VOC wrote:Mag ik ook lid worden?

Hehe, eindelijk!!!
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Thu Nov 24, 2011 5:05 pm

hushovd wrote:

lol.
ook lol @ sunny
ik zag haar niet onder je liggen .. en .. nee.. ik wil het echt niet weten....seriously..
Image
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby hushovd on Fri Nov 25, 2011 3:47 pm

SirSebstar wrote:
hushovd wrote:

lol.
ook lol @ sunny
ik zag haar niet onder je liggen .. en .. nee.. ik wil het echt niet weten....seriously..

ik laat het wel weten als er nog meer baby's komen goed ? 8-[
Major hushovd

Postby SirSebstar on Fri Nov 25, 2011 5:01 pm

mmm. nou snap ik verhaal van die bloemetjes en bijtjes wel veel beter...
Image
Major SirSebstar

Postby IceAR on Thu Mar 15, 2012 10:08 am

Ik zou graag lid willen worden. Na een periode van enige inactiviteit van mezelf ben ik sinds een maand of twee weer ontzettend actief cc aan het spelen, maar mijn vaste teammaten van weleer zijn niet meer te porren voor het spelen van teamgames en dat is nu net mijn favoriete bezigheid. Ik zou het daarom absoluut fijn vinden om met andere mensen teamgames te spelen en het is makkelijker binnen een clan dan om random maar wat te joinen, dan weet je nooit zeker waar je mee speelt.
Colonel IceAR

Medals: 26
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (4) General Achievement (1)

Postby Extreme Ways on Thu Mar 15, 2012 12:09 pm

Ik weet niet of iedereen dit snel zou zien, maar wss ziet MichelSableheart dit wel. Als je echt geen geduld hebt, stuur dan een PM naar Frederik Hendrik, bovengenoemde of jblombier

(Als dit lijstje niet goed is, MS, FR of JB: mijn fout!)
VDLL, ex-KoRT.
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby MichelSableheart on Thu Mar 15, 2012 2:41 pm

Het zijn JBlombier en sniffie die verantwoordelijk zijn voor de begeleiding van potentiele nieuwe clanleden. Ik zorg ervoor dat een van hen zo snel mogelijk contact met je opneemt.
MichelSableheart,
Een van de Veroveraars der Lage Landen
Colonel MichelSableheart

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (3) Tournament Contribution (1)

Postby sniffie on Thu Mar 15, 2012 5:44 pm

IceAR wrote:Ik zou graag lid willen worden. Na een periode van enige inactiviteit van mezelf ben ik sinds een maand of twee weer ontzettend actief cc aan het spelen, maar mijn vaste teammaten van weleer zijn niet meer te porren voor het spelen van teamgames en dat is nu net mijn favoriete bezigheid. Ik zou het daarom absoluut fijn vinden om met andere mensen teamgames te spelen en het is makkelijker binnen een clan dan om random maar wat te joinen, dan weet je nooit zeker waar je mee speelt.

Om onnodige consternatie te voorkomen heb ik je nog geen PM verstuurd, ik heb wel contact met Michelsableheart en Jblombier, zodra wij weten wie jou gaat benaderen (anders word het zo'n zooitje :D :D ) hoor je meer van ons.

sniffie
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby JBlombier on Thu Mar 15, 2012 10:59 pm

Het is 5 uur 's nachts, dus het is al een zooitje. Desalniettemin zal alle informatie op de goede plek terecht komen en zal je morgen een PM krijgen. Morgen is in dit geval dus vandaag.

- Joeri

PS. Ik heb een tip nodig. Zal ik meer of minder gaan drinken dan ik vandaag gedaan heb, aankomende zaterdag? Ik ben er nog niet uit of het nodig is. Ik heb wel weekend.
Image
Colonel JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)

Postby sniffie on Fri Mar 16, 2012 2:30 am

JBlombier wrote:Ik heb een tip nodig. Zal ik meer of minder gaan drinken dan ik vandaag gedaan heb, aankomende zaterdag? Ik ben er nog niet uit of het nodig is. Ik heb wel weekend.

Mijn tip: half zat is weggegooid geld!

sniffie
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby Catarah on Thu Aug 30, 2012 12:11 pm

half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen :D
Captain Catarah

Medals: 36
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Tournament Contribution (1)

Postby Extreme Ways on Thu Aug 30, 2012 12:33 pm

Catarah wrote:half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen :D

^.

1 bier is geen bier, 2 bier is een half bier, 3 bier is een Hertog (origineel met melodiën *sigh*)
VDLL, ex-KoRT.
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby 69Chevy on Tue Dec 25, 2012 12:02 pm

Klop klop, is er deze kerst nog een warme stal voor een verloren zoon ;-)
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Captain 69Chevy

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby sniffie on Tue Dec 25, 2012 7:05 pm

altijd plek voor de ezel, no biggy'ss
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby JBlombier on Wed Dec 26, 2012 8:43 am

De ezel is toegevoegd, mocht er nog een os zijn, dan is die van harte welkom.
Image
Colonel JBlombier

Postby 69Chevy on Thu Dec 27, 2012 1:46 am

sniffie wrote:altijd plek voor de ezel, no biggy'ss

Op de een of andere rare manier hou ik van jullie, weet alleen nog niet wat t is :mrgreen: :? :lol:
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Captain 69Chevy

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Thu Dec 27, 2012 6:56 am

ik weet zeker, het is een virus
Major SirSebstar

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club