Algemene computer vraagbak

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Algemene computer vraagbak

Postby sniffie on Fri Mar 16, 2012 2:34 am

Omdat ik niets steeds sherkaner zijn inbox vol wil proppen dacht ik; laat ik eens eens topic op het form aanmaken.
Ik zit met 2 dingen, van Firefox krijg ik steeds zo'n balkje dat ik een Plug-in mis maar die krijg ik niet geinstalleerd, helpt het als ik Firefox in z'n geheel verwijder en terug download?

m'n geluid via internet explorer doet het opeens niet meer, hoe zou ik dat op kunnen lossen.

sniffie
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Re: Algemene computer vraagbak

Postby Extreme Ways on Fri Mar 16, 2012 3:06 pm

We kunnen het ook noemen: "Val hier Sherk lastig met al je vragen die mogelijk binnen 2 seconden opgelost zijn". Maar echt heel slim met computers zonder screenshot ben ik nou ook weer niet, voor IE. staat je geluid uit? :mrgreen:
Image
Highest Rank: Colonel (2680) - 23-07-12
Captain Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby sniffie on Fri Mar 16, 2012 5:51 pm

dat was ook mijn hele opzet, uiteindelijk komen alle vragen toch weer gewoon bij sherk terecht, maar mozzilla is nu wel weer geupdated, schijnbaar moet je een update ook nog installeren, ja ik schaam me diep.

sniffie
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby sniffie on Wed Apr 11, 2012 2:29 am

Weet iemand hoe je extra woordenboeken voor de spellingscontrole toevoegd aan Firefox.

Als ik rechtermuisknop, Talen, Woordenboeken toevoegen klik geeft mozilla de melding dat ze niet kunnen vinden wat ik zoek. is dit omdat ik tot nu toe nergens voor betaald heb of is dit tijdelijk en is die service binnenkort wel (weer) gebruiksklaar??

sniffie
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby SirSebstar on Wed Apr 11, 2012 5:03 pm

welke versie ff heb je, welke greasemonkey versie, en welk taaltje wil je toevoegen?
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby sherkaner on Thu Apr 12, 2012 1:37 am

sniffie wrote:Weet iemand hoe je extra woordenboeken voor de spellingscontrole toevoegd aan Firefox.

Als ik rechtermuisknop, Talen, Woordenboeken toevoegen klik geeft mozilla de melding dat ze niet kunnen vinden wat ik zoek. is dit omdat ik tot nu toe nergens voor betaald heb of is dit tijdelijk en is die service binnenkort wel (weer) gebruiksklaar??

sniffie

https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... age-tools/

Firefox en betalen zou vreemd zijn..
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby sniffie on Sun Apr 15, 2012 6:55 am

sherkaner wrote:
sniffie wrote:Weet iemand hoe je extra woordenboeken voor de spellingscontrole toevoegd aan Firefox.

sniffie

https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... age-tools/

Firefox en betalen zou vreemd zijn..

M'n chagarijnige IK dacht dat tegenwoordig alles geld kostte.. :D
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Return to De Veroveraars Club