Les Hussards du Dragon (LHDD) [Competitive][Selective]

Join a clan, or make a new clan.

Moderators: Global Moderators, Clan Directors

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Re: Les Hussards du Dragon (LHDD) [Competitive][Selective]

Postby BENCLUB on Fri Oct 19, 2012 2:57 pm

Hi

My name is Adrien, i'm 23 years old.

I play on the map World 2.1.

I'm a Premium Membership.

I'm playing on iPhone.

Salut, je suis ici pour chercher des coéquipiers pour jouer des doubles ou des triples sur la map world 2.1

J'suis pas un pro du risk mais une grande facilité d'adaptation dans les jeux de stratégies.

À bientôt.
Major BENCLUB

Medals: 44
Monthly Leader Gold (1) Most Improved Silver (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2)
Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2)
Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (1)
Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby Momo33 on Thu Oct 25, 2012 5:35 pm

salut Ben, tu n'es pas le bon forum pour ça. Ici c'est le forum d'un groupe compétitif.

Si tu veux, il y a un forum francophone où tu pourrais effectuer ta demande :)

Le voici:
viewforum.php?f=36

Au plaisir!
Major Momo33

Medals: 87
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (16) General Achievement (3)
Clan Achievement (12) Challenge Achievement (1) Tournament Contribution (15)

Postby hagardunor on Mon Jul 01, 2013 7:11 am

5 / Avoir au moins le statut de capitaine lors de l'inscription au clan

cette seule condition je ne rempli pas... Mais je postule tout de meme
Cook hagardunor

Medals: 55
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (12)

Postby QuikSilver on Mon Aug 26, 2013 4:16 pm

On ne regarde pas souvent ce sujet! Contacte nous directement :)
NC4 Winners!
Image
Major QuikSilver

Medals: 105
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (16)
General Achievement (3) Clan Achievement (14) Challenge Achievement (1) Tournament Contribution (27) General Contribution (2)

Postby Genoke on Tue Aug 27, 2013 2:00 pm

QuikSilver wrote:On ne regarde pas souvent ce sujet!

Quelle dommage! :D
Image
My CC:
show
Colonel Genoke

Medals: 90
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20) General Achievement (7) Clan Achievement (20) Tournament Contribution (2)

Postby Keefie on Thu Aug 29, 2013 10:43 am

Genoke wrote:
QuikSilver wrote:On ne regarde pas souvent ce sujet!

Quelle dommage! :D

Only Fools and Horses Fan ???
Image
Major Keefie
Clan Director
Clan Director

Medals: 75
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6) General Achievement (2)
Clan Achievement (16) Tournament Contribution (1) General Contribution (3)

Postby donche64 on Mon Jan 27, 2014 11:28 am

Bonjour!

Etre membre de votre clan me plairait beaucoup. Néanmoins, je ne suis que Lieutenant...dois-je attendre de regagner les 100 pts qu'ils me manquent avant de pouvoir officiellement postuler?
Au plaisir de jouer avec vous / de vous jouer,

Donche64
Major donche64

Medals: 25
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Assassin Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (3) Challenge Achievement (1)

Postby Overdsky on Sun Mar 02, 2014 10:55 pm

bonjour les HUSSARDS.

J'ai déjà considérer joindre votre groupe en parlant avec MOMO,mais je me suis désister par manque de temps/ disponibilité.
Bien que le forum n'ai pas éter visiter depuis plusieurs mois (cette section du moins) je tente ma chance.

Je rempli les conditions a preuve du contraire,pour joindre les Hussards.

Je remarque que quelques leaders on changer,tel que DRAGON DOR,Djoach,fairman,mais le clan est ouvert depuis 2011 et fonctionne toujours,sa semble de bonne agure :mrgreen:

De plus,jai eu l'occasion de disputer quelques parties avec de talentueux joueurs,tel que
-- MOMO,mad777,quicksilver,mishalex,ttblanch et sempai, (les autres ne vous offusquer pas,ce n'est que partie remise héhé)
*** Mad,mishalex et sempai** il semble que nous allons nous rencontrer très bientot sur un tournois TPA4 de STRUGGLE IN THE SNOW 8-)

HAA,derniere mise au point,je suis pourri en STYLE ASSASIN...Sempai,t'on tournois TPA4 de YOU CAN CALL ME,me donne mal a la tête :sick:

en attente d'une invitation ( je suis connecter plusieurs fois par jour,mais ayant 5 enfants a la maison,j'èspère ne pas avoir a lire des forums qui n'en finisse plus ) [[[ ma seule faiblesse je crois ]]] :oops:
Major Overdsky

Medals: 17
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1)

Postby Mishalex on Tue Mar 25, 2014 6:32 am

Salut overdsky,

Je reviens vers toi après en avoir parlé avec les leaders ! :)

Merci de ton intérêt en tout cas...

Mishalex
Image

2012-11-23 12:26:53 - neutral player eliminated Mishalex from the game

Game 13160196 One of my best victory
Major Mishalex

Medals: 77
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (10)
Clan Achievement (14) Challenge Achievement (2)

Previous

Return to Create/Join a Competitive Clan