Conquer Club
CC Time:

Ajacieden hier?

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Ajacieden hier?

Postby sniffie on Thu Oct 25, 2012 2:55 pm

Mooi potje voetbal gisteravond, uiteraard hoor je daar niemand behalve mij over....

sniff
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
The courage to change the things I can,
And wisdom to know the difference.
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3)
General Achievement (4) Clan Achievement (4) General Contribution (3)

Re: Heracles of Twente hier?

Postby SirSebstar on Thu Oct 25, 2012 3:44 pm

klopt
Major SirSebstar
Discussions Moderator
Discussions Moderator

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 91
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (7) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (10)

Postby Extreme Ways on Fri Oct 26, 2012 12:15 am

sniffie wrote:Mooi potje voetbal gisteravond, uiteraard hoor je daar niemand behalve mij over....

sniff

Jawel hoor. Bovendien is het in Europa, dus dan is het ook goed voor heel NL. Dan gun ik het ze van harte.
Image
Highest Rank: Colonel (2680) - 23-07-12
Major Extreme Ways

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (1) Training Achievement (1)

Postby hushovd on Fri Oct 26, 2012 2:41 pm

No comment.....
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

!!!! HUSHOVD WORLDCHAMPION 2010 CYCLING !!!!

Een van de Veroveraars der Lage Landen

High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Medals: 16
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (1)

Postby JBlombier on Fri Oct 26, 2012 2:52 pm

Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

FC Utrecht heeft toch veel meer charme. 8-)
Major JBlombier

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (1)
Tournament Achievement (1) General Achievement (4) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Fri Oct 26, 2012 3:54 pm

JBlombier wrote:Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

Er zijn geen proffesionele voetbalclubs in Zeeland dus die vlieger gaat inderdaad niet op. M'n opa en m'n vader waren allebei voor Ajax dus zodoende is het gegroeid.
Volgens mij wonen bepaalde personen net zo ver van Eindhoven als ik van Amsterdam.

sniff.

p.s. Had psv niet keihard geblunderd?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
The courage to change the things I can,
And wisdom to know the difference.
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3)
General Achievement (4) Clan Achievement (4) General Contribution (3)

Postby hushovd on Sat Nov 03, 2012 8:49 am

sniffie wrote:
JBlombier wrote:Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

Er zijn geen proffesionele voetbalclubs in Zeeland dus die vlieger gaat inderdaad niet op. M'n opa en m'n vader waren allebei voor Ajax dus zodoende is het gegroeid.
Volgens mij wonen bepaalde personen net zo ver van Eindhoven als ik van Amsterdam.

sniff.

p.s. Had psv niet keihard geblunderd?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hmmmm......still no comment :oops:

en ik denk dat ik verder van Eindhoven woon dan jij van A,dam. mijn vader is voor Ajax....en ik gruwelijk eigenwijs / dwars :) . waren leuke tijden toen in in de jaren eind 80 en 90 thuis woonde ;)
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

!!!! HUSHOVD WORLDCHAMPION 2010 CYCLING !!!!

Een van de Veroveraars der Lage Landen

High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Medals: 16
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (1)

Previous

Return to De Veroveraars Club