kerst cadeautjes

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

kerst cadeautjes

Postby sniffie on Tue Dec 27, 2011 6:54 am

Iemand nog iets leuks gehad voor kerst.

sniffie
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 62
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Re: kerst cadeautjes

Postby MichelSableheart on Wed Dec 28, 2011 9:09 am

Cadeautjes met kerst? We zijn toch nederlanders? Dan vieren we toch sinterklaas?

Hoewel ik eerlijk gezegd geen van beide heb gevierd.
MichelSableheart,
Een van de Veroveraars der Lage Landen
Colonel MichelSableheart

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (3) Tournament Contribution (1)

Postby karelpietertje on Wed Dec 28, 2011 10:36 am

Ik heb een braadpan gekregen.
Ge-emailleerd en alles. Fucking awesome :D
Image
Major karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby sniffie on Wed Dec 28, 2011 4:49 pm

ik heb voor mijn vriendin een oostblok meisje van 18 gekocht, zonder paspoort, wel lastig inpakken maar O wat was ze blij.

sniff
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Postby JBlombier on Fri Dec 30, 2011 4:48 am

sniffie wrote:ik heb een nieuwe vriendin/een oostblok meisje van 18 gekocht, zonder paspoort, wel lastig inpakken maar O wat ben ik blij.

sniff

Mooi om te horen dat je de winter wel doorkomt.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Sun Jan 01, 2012 1:18 pm

JBlombier wrote:
sniffie wrote:ik heb een nieuwe vriendin/een oostblok meisje van 18 gekocht, zonder paspoort, wel lastig inpakken maar O wat ben ik blij.

sniff

Mooi om te horen dat je de winter wel doorkomt.

ik kom zeker de winter wel door met haar hulp, uiteraard is ze er voor het huishouden, dat ene strikje van het inpakpapier hebben we op d'r laten zitten, stond wel schattig.

sniffie
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby hushovd on Mon Jan 02, 2012 5:09 pm

Telt n p*beurtje ook?
Major hushovd

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby sniffie on Wed Dec 19, 2012 3:30 am

ik voel ze al weer aankomen die kerstcadeautjes.
Die van vorig jaar is nu wel versleten.... O:)
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby Koganosi on Fri Dec 21, 2012 2:10 am

Haha. Here goes again ;P. Dit jaar wel foto's tonen he sniffie!

Urs

Koganosi
Image
Captain Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 67
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1)
Tournament Achievement (4) General Achievement (12) Clan Achievement (8) Training Achievement (3)

Postby Extreme Ways on Fri Dec 21, 2012 4:10 pm

sniffie wrote:ik voel ze al weer aankomen die kerstcadeautjes.
Die van vorig jaar is nu wel versleten.... O:)

Pics or it didn't happen.

Waarom denk ik dat Iron er weer een mongolenvertaling van gaat maken? :lol:
VDLL, ex-KoRT.
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby SirSebstar on Fri Dec 21, 2012 7:03 pm

en daarna maak ik er een mooiere versie van!
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby hushovd on Thu Sep 12, 2013 2:00 pm

Nog 148 dagen dan is t weer zover, ben je al aan t bedenken welke haarkleur je dit jaar gaat vragen Sniffie?
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby sniffie on Thu Sep 12, 2013 3:27 pm

hushovd wrote:Nog 148 dagen dan is t weer zover, ben je al aan t bedenken welke haarkleur je dit jaar gaat vragen Sniffie?

Ik weet al wat ik wil dit jaar, helaas is het niet te koop... (no joke)

sniff
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby frankiebee on Thu Sep 12, 2013 3:40 pm

sniffie wrote:
hushovd wrote:Nog 148 dagen dan is t weer zover, ben je al aan t bedenken welke haarkleur je dit jaar gaat vragen Sniffie?

Ik weet al wat ik wil dit jaar, helaas is het niet te koop... (no joke)

sniff

Een sixpack :lol: ?
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby hushovd on Thu Sep 12, 2013 3:43 pm

...tja ...dat willen we allemaal wel...maar thats a no go... Met deze wetenschap neem die laatst ontvangen les gretig in gebruik en geniet van iedere dag ( met elkaar ) !
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Return to De Veroveraars Club