Ha um clan Portuguese

Portuguese language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Ha um clan Portuguese

Postby f.o.b. on Sat Jan 05, 2013 5:55 am

Em precipio eu tanho de pedir desculpa pelos errors. Eu vivo no Canada desde a idade de 1 ano por isso faco muitos errors. Eu gustava de saber se ha um clan so de jugadors Portugueses? Se alguem sober qualquer informação eu estou intersado.
Lieutenant f.o.b.

Medals: 48
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (2) Clan Achievement (2)

Re: Ha um clan Portuguese

Postby Armandolas on Sun Jan 06, 2013 3:10 pm

f.o.b...acho que nao há nenhum
Alias , há poucos jogadores portugueses activos
Brigadier Armandolas

Medals: 96
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (18)
General Achievement (4) Clan Achievement (5) Challenge Achievement (1) Tournament Contribution (25)

Postby f.o.b. on Sun Jan 06, 2013 11:02 pm

Eu tive a ver no scoreboard ha alguns jogadores com alto postos com bandeiras portuguesas ao lado do seus nomes. Eu agora estou num clan. Foi socio desde o principio mas estou pouco envolvido Nesta altura. Tem mudado tanto que eu ja nem sei os membros toudos. Comecou como brincadeira mas eles agora estao muitos serios. Se voce quizer jogar em qualquer altura doubles ao trips or quads e so convidar que eu jogo. Chao
Lieutenant f.o.b.

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby f.o.b. on Mon Jan 07, 2013 12:04 am

Eu gustava de ajuntar um grupo de quatro e um de tres. Se for ao game finder have muitos jogos abertos que se poder jugar contra jogadores muito bem classificados, so que trips e quads tem de haver uma pessoa of mandar e e defisal arranjar pessoas que jogam como um. Se tivesse um group toudos de nos tinhamos jogos preferidos com quatro pediamos terms uma grande variade de mapas que pediamos jogar contra o elite.
Lieutenant f.o.b.

Postby sapato on Tue Jan 29, 2013 6:34 am

em tempos ja houve, agora ja nao, houve muita gente a deixar de jogar ..
S A P A T O !

2nd:
Liga Lusofona
Guerra 3**
Cook sapato

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby skychaser on Thu Jan 31, 2013 12:45 pm

Acho que não existem muitos portugueses ou brasileiros aqui. Meus amigos não jogam. Não que eu me importe, eles seriam ruins mesmo. rs
Colonel skychaser

Medals: 12
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Armandolas on Mon Feb 11, 2013 10:38 am

Pois nao ha muitos, vão-se encontrando uns poucos de vez em quando.
Ainda ha uns tempos joguei contra uma dupla de brasileiros.
Mas podemos fazer umas triplas :)
Brigadier Armandolas

Medals: 96
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (18)
General Achievement (4) Clan Achievement (5) Challenge Achievement (1) Tournament Contribution (25)

Return to Clube da Conquista