je représente la france en finale de la conquer cup!! :)

French language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: je représente la france en finale de la conquer cup!! :)

Postby Mishalex on Sat Feb 16, 2013 6:15 pm

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
Colonel Mishalex

Medals: 69
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (9)
Clan Achievement (11)

Postby Myrlandia on Sat Feb 23, 2013 2:32 am

betiko wrote:je sais pas lequel c'est par contre, j'imagine que c'est celui avec le moins de mémoire!

c est pour mieux faire travaillé la tiennes :lol: :lol:
en tous cas bravo pour t as victoire (a moin que t es dajà oublier que t avais gagner ) :mrgreen: :mrgreen: felicitations O:)
Captain Myrlandia

Medals: 7
Standard Achievement (1) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby betiko on Mon Feb 25, 2013 12:33 pm

merci à tous! pour info ils envoient bien un ipad! :D
Image
Brigadier betiko
SoC Training Adviser

Medals: 149
Conquer Cup Gold Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (2)
Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (2) Bot Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (14) General Achievement (30) Clan Achievement (7) Training Achievement (2)

Postby Lyndir on Sun Mar 17, 2013 11:00 am

bravo =D>
Major Lyndir

Medals: 46
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (7) General Achievement (3) Clan Achievement (6)

Postby NoSurvivors on Sun Mar 24, 2013 5:34 pm

Hehe très bien petit betiko ;).
Major NoSurvivors

Medals: 79
Monthly Leader Silver (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (4) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (4) General Achievement (7) Clan Achievement (3) Challenge Achievement (1) Tournament Contribution (5)

Previous

Return to Club Conquête