"LE CLAN" EST MAINENANT CRÉÉ

French language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: "LE CLAN" EST MAINENANT CRÉÉ

Postby lorenzol on Tue Apr 26, 2011 3:38 pm

Bonjour à tous.

Je viens de m'inscrire avec plaisir au Clan.

A bientôt.
Sergeant 1st Class lorenzol

Medals: 28
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3)

Postby Arkado on Thu Jul 14, 2011 12:29 pm

Disparition de ce groupe :s
Corporal Arkado

Medals: 5
Standard Achievement (1) Terminator Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby douitashimashite on Sun Jul 17, 2011 12:29 pm

si t'est interesser il y a plein de clan sur le site, va sur le clan forum et cherche un clan
Click image to enlarge.
image
Captain douitashimashite

Medals: 92
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (4) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (4) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4)
Battle Royale Achievement (2) Bot Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (11) General Achievement (6)
Clan Achievement (14)

Postby DJoach on Tue Aug 23, 2011 6:26 am

Un peu naze de supprimer un clan sans même envoyer un message d' avertissement !!!
Lieutenant DJoach

Medals: 66
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (16) General Achievement (2) Clan Achievement (13) Training Achievement (2)
General Contribution (1)

Postby Lensois on Thu Mar 14, 2013 2:00 am

je souhaiterai rejoindre un clan 100% francophone voir français. Comment faire ?
Sergeant 1st Class Lensois

Medals: 60
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Bot Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1)
Clan Achievement (2) Tournament Contribution (2)

Postby Arkado on Thu Mar 14, 2013 2:26 am

Il suffit de demander =)

Dans un 1er temps tu as ce groupe Franco ouvert a tous, qui peut t'aider, c'est un groupe d'aide/discussion/etc... sans but compétitif
Groupe Francophone
Si cela te tentes, confirme le moi directement ici, et je te rajoute au groupe

Et ce qui semble t’intéresser est ici, un clan compétitif francophone:
Clan Compétitif

Je te conseil de contact directement l'un des trois joueurs suivant pour savoir si tu peux être admis.
djelebert
QuikSilver
DJoach

Voila, bon jeu a toi.
Corporal Arkado

Medals: 5
Standard Achievement (1) Terminator Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Lensois on Thu Mar 14, 2013 11:18 pm

merci de ta réponse.
Je suis pas intéressé par le forum, je passe déjà assez de temps à jouer ;) ;) ;) ;)

Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Bot Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1)

Postby Lensois on Thu Mar 14, 2013 11:19 pm

par contre je vais de suite contacter l'un des trois joueurs du clan afin de leur soumettre ma demande d'intégration.
Merci encore et bon jeu à toi aussi.

Lensois

Postby betiko on Fri Mar 15, 2013 9:41 am

Lensois wrote:je souhaiterai rejoindre un clan 100% francophone voir français. Comment faire ?

donc tu souhaites rejoindre les hussards du dragon, il n'y en a qu'un! ;)
Image
Brigadier betiko
SoC Training Adviser

Medals: 157
Conquer Cup Gold Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (2)
Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (2) Bot Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (17) General Achievement (30) Clan Achievement (10) Training Achievement (2)

Previous

Return to Club Conquête