Ajacieden hier?

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Ajacieden hier?

Postby sniffie on Thu Oct 25, 2012 2:55 pm

Mooi potje voetbal gisteravond, uiteraard hoor je daar niemand behalve mij over....

sniff
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Re: Heracles of Twente hier?

Postby SirSebstar on Thu Oct 25, 2012 3:44 pm

klopt
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Extreme Ways on Fri Oct 26, 2012 12:15 am

sniffie wrote:Mooi potje voetbal gisteravond, uiteraard hoor je daar niemand behalve mij over....

sniff

Jawel hoor. Bovendien is het in Europa, dus dan is het ook goed voor heel NL. Dan gun ik het ze van harte.
Image
Highest Rank: Colonel (2680) - 23-07-12
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby hushovd on Fri Oct 26, 2012 2:41 pm

No comment.....
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby JBlombier on Fri Oct 26, 2012 2:52 pm

Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

FC Utrecht heeft toch veel meer charme. 8-)
Image
Major JBlombier

Medals: 50
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2) General Achievement (4) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Fri Oct 26, 2012 3:54 pm

JBlombier wrote:Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

Er zijn geen proffesionele voetbalclubs in Zeeland dus die vlieger gaat inderdaad niet op. M'n opa en m'n vader waren allebei voor Ajax dus zodoende is het gegroeid.
Volgens mij wonen bepaalde personen net zo ver van Eindhoven als ik van Amsterdam.

sniff.

p.s. Had psv niet keihard geblunderd?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby hushovd on Sat Nov 03, 2012 8:49 am

sniffie wrote:
JBlombier wrote:Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

Er zijn geen proffesionele voetbalclubs in Zeeland dus die vlieger gaat inderdaad niet op. M'n opa en m'n vader waren allebei voor Ajax dus zodoende is het gegroeid.
Volgens mij wonen bepaalde personen net zo ver van Eindhoven als ik van Amsterdam.

sniff.

p.s. Had psv niet keihard geblunderd?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hmmmm......still no comment :oops:

en ik denk dat ik verder van Eindhoven woon dan jij van A,dam. mijn vader is voor Ajax....en ik gruwelijk eigenwijs / dwars :) . waren leuke tijden toen in in de jaren eind 80 en 90 thuis woonde ;)

Image
Major hushovd

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby joehsnipe on Mon Jul 08, 2013 3:33 pm

weinig reactie hier
en dat terwijl ze na de laatste post toch al wel 2 x kampioen zijn geworden.
waar zijn nu de echte fans gebleven die dit toch wel van de toren zouden moeten roepen.
volgend jaar moet er toch maar eens een andere club kampioen worden. het heeft al te lang geduurd.

groetjes
Image
Hiding behind our dikes. We conquer the world
Sergeant 1st Class joehsnipe

Location: VDLL-Veroveraars Der Lage Landen-The Netherlands aan zee
Medals: 27
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby StubbsKVM on Mon Aug 19, 2013 2:13 pm

Ik wou dit gloriemoment even boven halen

Image

:mrgreen:
Corporal StubbsKVM

Medals: 7
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1)
Ratings Achievement (1) General Contribution (1)

Postby joehsnipe on Wed Aug 21, 2013 2:50 pm

he stubbs
lag je toen nog niet in de luiers dan of werd je met de fles voor de Tv gezet om je stil te houden
terwijl ze aan het voetballen waren.

belgie-nederland op wat voor niveau blijft leuk.

johan
Image

Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1)

Postby StubbsKVM on Thu Aug 22, 2013 1:33 am

Klopt ja, ik was toen 2 ;)

Het was dit jaar 25 jaar geleden en dus werd alles nog eens bovengehaald.

Blijft toch mooi :)
Corporal StubbsKVM

Medals: 7
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1)
Ratings Achievement (1) General Contribution (1)

Postby joehsnipe on Thu Aug 22, 2013 11:02 am

ik ben niet echt een ajaxied of uberhaupt een fan van enige club, wel van voetbal als het goed gespeeld word.
dit was wel echt een team en er dan van winnen is zeker een heel mooi moment.

groetjes
johan
Image

Postby Iron Maid on Fri Aug 23, 2013 12:20 pm

joehsnipe wrote:ik ben niet echt een ajaxied of uberhaupt een fan van enige club, wel van voetbal als het goed gespeeld word.
dit was wel echt een team en er dan van winnen is zeker een heel mooi moment.

groetjes
johan

Johan heten en dan niet een ajacied zijn. Da's dus niet logisch!
Image
Highest Rank: 60 (Brigadier) Score: 3139 Date: March 26th 2010
Winner of Official 2010 CC World Cup - Singles & Official 200 Maps Tournament
Captain Iron Maid
SoC Training Adviser

Medals: 153
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (4) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (4) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4)
Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (30) General Achievement (30)
Clan Achievement (20) Training Achievement (5) Tournament Contribution (8)

Postby hushovd on Sat Aug 24, 2013 1:39 am

Gewoon dat laatste duwtje...Hey Sniffie. Waar staan jullie op de ranglijst...kan jullie niet vinden ....haha.

Strike 3 (-3)

Schiet lekker op zo...

Image
Major hushovd

Postby joehsnipe on Sat Aug 24, 2013 9:20 am

johan cruijf heeft ook voor feyenoord gespeeld. daar kwam hij pas echt goed uit de verf.
Als het dan toch een club moet zijn, dan die maar.
Image

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club