så er der endelig dansk

Danish language forum
Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

så er der endelig dansk

Postby hellwing on Wed May 30, 2007 2:29 am

det var dejligt med et dansk forum, så kan man måske finde nogle flere danskere at spille double og triple med (engelsk er fint men dansk er bedre).

MVH Hellwing
Major hellwing

Medals: 10
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Teammate Achievement (1)
Bot Achievement (3)

Postby jensskov on Wed May 30, 2007 3:10 am

Jeps... nu kan vi godt vække Holger D.
Corporal jensskov

Medals: 2
Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1)

Postby EvilCartyen on Wed May 30, 2007 8:14 am

Det kunne evt være en rigtigt cool idé hvis vi prøvede at udforme nogle forskellige strategier, og afprøvede dem hver især i vores spil.

En slags 'Dansk Skole' for Risk :O
Corporal 1st Class EvilCartyen

Postby hellwing on Wed May 30, 2007 2:39 pm

EvilCartyen wrote:Det kunne evt være en rigtigt cool idé hvis vi prøvede at udforme nogle forskellige strategier, og afprøvede dem hver især i vores spil.

jeg er helt klart til den agresive strategi det lærte jeg da jeg var ung og man spillede risk på et bræt.

de par danskere jeg ellers spiller med er også noget mere agresiv end de amerikanere man normalt spiller mod.

er det bare os eller er det dansk risk?

hilsen Peter
(som lige skal hører om der er nogle i helsingør eller jeg skal kører der op og vække Holger D)
Major hellwing

Medals: 10
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Teammate Achievement (1)
Bot Achievement (3)

Postby EvilCartyen on Wed May 30, 2007 6:36 pm

hellwing wrote:
EvilCartyen wrote:Det kunne evt være en rigtigt cool idé hvis vi prøvede at udforme nogle forskellige strategier, og afprøvede dem hver især i vores spil.

jeg er helt klart til den agresive strategi det lærte jeg da jeg var ung og man spillede risk på et bræt.

de par danskere jeg ellers spiller med er også noget mere agresiv end de amerikanere man normalt spiller mod.

er det bare os eller er det dansk risk?

hilsen Peter
(som lige skal hører om der er nogle i helsingør eller jeg skal kører der op og vække Holger D)

Personligt har jeg det med at brede mig rimeligt aggresivt ud, og hvis et område bliver surt at prøve at holde sker der ikke noget ved at 'emigrere' til et helt nyt sted, hvis der er en åbning.
Corporal 1st Class EvilCartyen

Postby Stormur on Fri Jun 01, 2007 11:04 am

hello... hva er der mange spiller fra denmark..?
Sergeant 1st Class Stormur

Medals: 8
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Terminator Achievement (1) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (1)

Postby IvanDK on Mon Jun 04, 2007 5:44 pm

Ja det er godt med et dansk forum :)
Cadet IvanDK

Postby Msar on Thu Jun 07, 2007 1:10 pm

ja her er super mange :D
Cadet Msar

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Teammate Achievement (1)

Return to ErobreKlubben