Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
benneb wrote:trist annars om nån snubbe har colloseum-banan med no cards som hemmabana.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
tylmad wrote:Jag kan tänka mig att vara resultat- och tabellansvarig för hela serien. Fick lite hands-on exp när jag skötte div 4 på slutet och det fungerade bra. Kommer i så fall bygga en enkel sajt för sm och sköta det där (om det är ok för J och övriga här)
Däremot ser jag gärna att någon annan tar på sig att pusha folk att starta matcher och sådant.
franqieboy wrote:Jag är med på de flesta regler, men om vi inte kan enas om en gemensam karta så hoppar jag hellre över. Det blir för mycket bingolotto över hela ligan i min smak. Men jag verkar vara i minoritet om att tycka detta så jag antar att jag får önska er alla lycka till och tacka för den säsong som var!
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests