SM = Skandinaviska mästerskapen?

Swedish language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

SM = Skandinaviska mästerskapen?

Postby Lufsen75 on Mon Jun 16, 2008 12:19 pm

En fundering jag fick då det verkar vara svårare att få de norska vännerna att få igång norska mästerskapen. Frågan är ju bara hur det skall ordnas. Ska de bara fasas in i vårat system eller ska de ha egna divisioner som sedan leder till slutspel. Ideer tack.
Image
Sergeant 1st Class Lufsen75

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (30)

Re: SM = Skandinaviska mästerskapen?

Postby Lufsen75 on Tue Jun 17, 2008 3:55 pm

Efter lite snack så skulle det vara möjligt att vi kör separata turneringar men att mästarna spelare troligen dubbel mot varandra. För vår del skulle jag rekomendera att mästaren i serie och cup bildar par men ideer tas emot. Vill vi möta norska mästarna ens en gång?
Image

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)

Postby alstergren on Sun Jun 22, 2008 5:07 pm

Lufsen75 wrote:Efter lite snack så skulle det vara möjligt att vi kör separata turneringar men att mästarna spelare troligen dubbel mot varandra. För vår del skulle jag rekomendera att mästaren i serie och cup bildar par men ideer tas emot. Vill vi möta norska mästarna ens en gång?

Har vi en cup? :D
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
Major alstergren

Medals: 136
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (1) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20)
General Achievement (10) Clan Achievement (7) Training Achievement (1) Challenge Achievement (2) Tournament Contribution (32)

Postby artur1 on Sat Jun 28, 2008 5:58 am

Att spela för Sverige mot norge vore riktigt kul. jag är med om det finns möjlighet
Brigadier artur1

Medals: 46
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1)
Tournament Achievement (10) General Achievement (1) Clan Achievement (6)

Postby Lufsen75 on Sat Jun 28, 2008 12:26 pm

artur1 wrote:Att spela för Sverige mot norge vore riktigt kul. jag är med om det finns möjlighet

Denna första försök blir det bästa spelare i SM som möter bästa i Norges uttagning. Du är välkommen att vara med i SM i fortsättningen för att slakta alla svenskar för att sedan besegra norrbaggarna.
Image

Postby Dryorophus on Sun Jun 29, 2008 4:09 pm

Finns det något visat intresse från de andra skandinaviska länderna???
Sergeant 1st Class Dryorophus

Medals: 12
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2)
Fog of War Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Lufsen75 on Sun Jun 29, 2008 4:09 pm

Dryorophus wrote:Finns det något visat intresse från de andra skandinaviska länderna???

Norge kan ställa upp med deras vinnare. Det är där det liger just nu
Image

Postby mangoman on Sat Aug 23, 2008 11:42 pm

Ja nu nær jag ser detta, vet jag att det kan,absolut gå.Ær svensk i norge och intresset ær stort.Cup,dubbel,singel,turn, ja det låter som det, visst någon(kanske någon av er med erfarenhet) i sverige dær det med størsa chans finns flest deltagare .
Ta konakt lægg ut informationer och flyers , ni får sækert en massa mail då om vart de kan anmøla sig.Eller ær det fel av en amatør som ær svensk i norge att ens komma fram så hær? Hæln M
Cook mangoman

Medals: 1
Doubles Achievement (1)

Postby Lufsen75 on Sun Aug 24, 2008 6:32 am

mangoman wrote:Ja nu nær jag ser detta, vet jag att det kan,absolut gå.Ær svensk i norge och intresset ær stort.Cup,dubbel,singel,turn, ja det låter som det, visst någon(kanske någon av er med erfarenhet) i sverige dær det med størsa chans finns flest deltagare .
Ta konakt lægg ut informationer och flyers , ni får sækert en massa mail då om vart de kan anmøla sig.Eller ær det fel av en amatør som ær svensk i norge att ens komma fram så hær? Hæln M

Absolut inte fel att komma fram. Det vi gjort är att svenska mästaren möter norska mästaren när de är korade. Du som är svensk i Norge kan ju välja att delta i antingen norska eller svenska mästerskapen. Det finns en tråd i vardera forumen för detta så mitt tips är att du deltar i någon av dem. Jag har skickat PM till alla svenskar och Norrbaggar i topp 5000 på scoreboard.
Image

Return to Erövrarklubben