Hur droppar jag ett spel ?

Swedish language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Hur droppar jag ett spel ?

Postby -Judith on Sat Mar 24, 2012 4:13 pm

Hej kära ni, Kan nån berätta om det är möjligt att lämmna ett spel ? Liksom en som slutat spela.. och det tar ju plats bara efter som man bara kan ha ett viss antal spel i gång samtidigt som ikke betalande, Hade ju tänkt lägga en slant på detta sen. men vill testa lite till.

Mvh Judith
Private 1st Class -Judith

Re: Hur droppar jag ett spel ?

Postby Lufsen75 on Sat Mar 24, 2012 4:44 pm

Är det väl igång så kommer men inte ur det. men om en person deadbeatar/inte gör sina drag i tre drag i följd blir han/hon utkastad. Så det är enda sättet att åka ur ett spel.
Image
Sergeant 1st Class Lufsen75

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (30)

Postby -Judith on Sat Mar 24, 2012 5:07 pm

Lufsen75 wrote:Är det väl igång så kommer men inte ur det. men om en person deadbeatar/inte gör sina drag i tre drag i följd blir han/hon utkastad. Så det är enda sättet att åka ur ett spel.

tack för svar

Mvh Judith
Private 1st Class -Judith

Postby Gillipig on Sun Mar 25, 2012 3:08 am

-Judith wrote:Hej kära ni, Kan nån berätta om det är möjligt att lämmna ett spel ? Liksom en som slutat spela.. och det tar ju plats bara efter som man bara kan ha ett viss antal spel i gång samtidigt som ikke betalande, Hade ju tänkt lägga en slant på detta sen. men vill testa lite till.

Mvh Judith

Yup lufsen har rätt.
Det är ett ganska stort hopp sen från att bara kunna spela fyra samtidigt till att kunna spela hur många som helst samtidigt. Det mesta jag har haft är 100 aktiva matcher :D!
AoG for President of the World!!
I promise he will put George W. Bush to shame!
Lieutenant Gillipig

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (6) Tournament Contribution (3)

Postby Lufsen75 on Mon Mar 26, 2012 3:17 pm

Gillipig wrote:
-Judith wrote:Hej kära ni, Kan nån berätta om det är möjligt att lämmna ett spel ? Liksom en som slutat spela.. och det tar ju plats bara efter som man bara kan ha ett viss antal spel i gång samtidigt som ikke betalande, Hade ju tänkt lägga en slant på detta sen. men vill testa lite till.

Mvh Judith

Yup lufsen har rätt.
Det är ett ganska stort hopp sen från att bara kunna spela fyra samtidigt till att kunna spela hur många som helst samtidigt. Det mesta jag har haft är 100 aktiva matcher :D!

Jag har haft 70-80 spel samtidigt och det var riktigt jobbigt dock.
Image
Sergeant 1st Class Lufsen75

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (30)

Postby Gillipig on Mon Mar 26, 2012 3:52 pm

Lufsen75 wrote:
Gillipig wrote:

Mvh Judith

Yup lufsen har rätt.

Jag har haft 70-80 spel samtidigt och det var riktigt jobbigt dock.

Det är ett HELVETE att ha så många aktiva matcher :D!! Jag tröttnade fort som tusan på alltihopa och la av i några månader efteråt. Tyvärr deadbetade jag i nästan alla hundra så när jag kom tillbaka vara jag en cook :)!
AoG for President of the World!!
I promise he will put George W. Bush to shame!
Lieutenant Gillipig

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (6) Tournament Contribution (3)

Return to Erövrarklubben