dubbel/triple partners

Swedish language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

dubbel/triple partners

Postby VanCleef on Sun Apr 15, 2007 12:11 pm

hej allihop :) ,
kul att vi blivit så många svenskar här. Jag har haft en paus sedan tidig höst och redo för nya tag nu.
Om någon/några vill spela dubbel och ev trippel matcher med mig så hör gärna av er.
Finns det stort intresse för teammatcher kan vi ju ha en tråd öppen för att matcha ihop partners. Det är ju kanon med tanke på kommande landskamper och turneringar att få flera samspelta partners :idea:
Major VanCleef

Postby juventino on Sat Apr 21, 2007 8:08 am

Väkommen tillbaka.. Tyvärr är jag kass på trippelmatcher har det visat sig.. (du kommer väl ihåg vår turnering ihop ;) )
Major juventino

Medals: 21
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2)

Postby oggiss on Wed Apr 25, 2007 6:03 am

VanCleef, jag gör gärna några triples ihop med dig om du vill? :)
Major oggiss

Medals: 19
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (1)
Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (1)

Re: dubbel/triple partners

Postby axel on Thu Apr 26, 2007 7:26 am

VanCleef wrote:Finns det stort intresse för teammatcher kan vi ju ha en tråd öppen för att matcha ihop partners. :idea:

intresserad.... bara att höra av sig...
Sergeant 1st Class axel

Medals: 3
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1)

Postby Anna-Matilda on Tue May 29, 2007 2:36 pm

låter roligt att pröva någon gång, säg till bara :)
"I am extraordinarily patient, provided I get my own way in the end" - Margaret Thatcher (1925-)
Corporal Anna-Matilda

Medals: 1
Doubles Achievement (1)

Postby Draq on Fri Jun 08, 2007 3:09 pm

Jag spelar gärna trippel/dubbel med andra svenskar. Risken för misstag pågrund av bristade kommunikation borde ju bli lite mindre iallafall. Har dock inte så jättestor erfarenhet av dubbel/trippelspel då jag nästan uteslutande spelat singelmatcher tidigare.
Brigadier Draq

Medals: 82
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (14) General Achievement (5) Clan Achievement (20)

Postby Anna-Matilda on Tue Jun 12, 2007 6:27 pm

Vill någon spela en team match med mig? Vet inte hur det fungerar här, har bara spelat två team matcher på Grand strategy. Flyttar hela laget och sedan nästa lag? Eller varierar det? Tyckte det var jätte korkat då laget som flyttar först alltid verkar vinna.

Men om någon vill spela så skicka jätte gärna ett PM :)
"I am extraordinarily patient, provided I get my own way in the end" - Margaret Thatcher (1925-)
Corporal Anna-Matilda

Medals: 1
Doubles Achievement (1)

Postby VanCleef on Wed Jun 13, 2007 7:56 pm

opps ,
trodde jag följde forum hyfsat bra men icke :shock: . har missat alla svar här så det var positiva överraskningar nu när jag kollade tråden.
kommer att höra av mig snarast för matcher.
Major VanCleef

Postby Ashitaka8 on Sun Oct 14, 2007 10:12 am

Intresserad, men är lite oerfaren med dubbel/triple, hoppas nån vill spela ändå :)
Sergeant 1st Class Ashitaka8

Medals: 3
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby Lufsen75 on Sat Oct 20, 2007 11:54 am

Jag har ingen fast dubbel/trippel partner ännu men spelar gärna med svenskar för att minska missförstånden. (som visserligen ligger på en låg nivå ändå)
Sergeant 1st Class Lufsen75

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (30)

Postby bellanoni on Mon Oct 29, 2007 12:48 pm

:D Jag lirar gärna hör av dig!!!
Corporal bellanoni

Medals: 20
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1)

Postby Lufsen75 on Thu Nov 01, 2007 5:21 am

bellanoni wrote::D Jag lirar gärna hör av dig!!!

Gör det när jag har lite färre spel igång. Just nu har jag bara 21 aktiva.
Sergeant 1st Class Lufsen75

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (30)

Postby Eldario on Sat Nov 10, 2007 8:26 am

Jag kör gärna några matcher nån gång,
skicka bara ett meddelande.
Last edited by Eldario on Mon Mar 31, 2008 8:05 am, edited 1 time in total.
Private 1st Class Eldario

Medals: 9
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Freestyle Achievement (2)
Fog of War Achievement (1) Teammate Achievement (1) General Achievement (1)

Postby tokstolle on Fri Dec 28, 2007 9:41 am

Lufsen75 wrote:Jag har ingen fast dubbel/trippel partner ännu men spelar gärna med svenskar för att minska missförstånden. (som visserligen ligger på en låg nivå ändå)

Bara att säga till så kan vi spela ihop.
Lieutenant tokstolle

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2)
Fog of War Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Draq on Wed Feb 27, 2008 6:05 pm

Jag lirar gärna dubblar eller tripplar med andra svenskar. Jag är dock inte speciellt erfaren vad gäller teamplay, har i princip bara spelat singlar tidigare. PM:a gärna.
Brigadier Draq

Medals: 82
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (14) General Achievement (5) Clan Achievement (20)

Next

Return to Erövrarklubben