Le revoilou !!!!

French language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Le revoilou !!!!

Postby hagardunor on Wed Feb 27, 2013 2:57 am

Après une longue (trop) absence cause maladie, me revoila parmis vous .... Je me remet dans le bain et à nous les parties acharnées. :roll:
Corporal hagardunor

Medals: 56
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (12)

Re: Le revoilou !!!!

Postby betiko on Sat Mar 02, 2013 8:00 am

hagardunor wrote:Après une longue (trop) absence cause maladie, me revoila parmis vous .... Je me remet dans le bain et à nous les parties acharnées. :roll:

apparement j'avais joué contre toi quand j'étais nouveau sur le site; j'imagine que tu devais avoir pas mal de partie non finies ou tu as perdu des tours et des points... bon retour parmi nous et j'espere que tes pbs de santé vont mieux!
Image
General betiko

Medals: 162
Conquer Cup Gold Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (2)
Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (2) Bot Achievement (4)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (17) General Achievement (31) Clan Achievement (12) Training Achievement (2)

Postby hagardunor on Mon Mar 04, 2013 6:58 am

betiko wrote:
hagardunor wrote:Après une longue (trop) absence cause maladie, me revoila parmis vous .... Je me remet dans le bain et à nous les parties acharnées. :roll:

apparement j'avais joué contre toi quand j'étais nouveau sur le site; j'imagine que tu devais avoir pas mal de partie non finies ou tu as perdu des tours et des points... bon retour parmi nous et j'espere que tes pbs de santé vont mieux!

effectivement on a du jouer l un contre l autre ou ensembles, puisque tu apparais dans mes ratings... apres c´est le pb de ce genre de jeu, ou, des que tu n es plus present tu mange grave au niveau des notes donnees par les autres joueurs.

En tout les cas tu as une belle progression... felicitations ;)
Corporal hagardunor

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2)

Postby Donelladan on Tue Mar 05, 2013 12:12 pm

Tiens t'es à Munich toi aussi? T'y fais quoi?
Colonel Donelladan

Medals: 94
Monthly Leader Silver (2) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (2)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (16) General Achievement (4) Clan Achievement (14) Challenge Achievement (4)

Postby hagardunor on Thu Mar 07, 2013 8:46 am

donelladan wrote:Tiens t'es à Munich toi aussi? T'y fais quoi?

en ce moment rien.... j essaie juste de vaincre le crabe
Corporal hagardunor

Return to Club Conquête