Moderator: Tournament Directors
Pjetro wrote:zijn het enkel mijn gedachten of is het al een tijdje geleden dat nog games zijn gestart in verhaallijn van dit toernooi?
Gaat toch nog door eh![]()
Moet je niet opjagen indien het nog doorgaatheb nu toch bijna examens dus moet het zelf wat rustiger aan doen
Jeepee wrote:Onze game is eindelijk over: 807471
1. Jeepee
2. caspertk
3. Uberwald
4. jako1230
5. Fritsvg
Sorry voor het oponthoud jongens!
Jeepee wrote:Lol, nogmaals excuses voor de vertraging. Was zo'n mooie game! Had je bij moeten zijn...
onbekende wrote:we tried
caspertk wrote:mooie link naar Gamegeschiedenis, jeepee!
zie dat jullie het met zijn 2en hebben afgemaakt en bonobo is geelimineerd? niet goed voor zijn puntentotaal!
Marval, je kan ook vast een overwinning opschrijven voor de Westerlingen in de strijd tegen de Limburgers. en leven allemaal nog
http://www.conquerclub.com/game.php?game=1569675
gezien de vertraging die wij westerlingen in dit toernooi veroorzaken, leek me deze heads-up wel gepast
bonobo`s son wrote:Ik vin die regel echt prut aangezien je als team speelt en soms je teammaat moet pakken voo de kaarten. Het lijkt mij handiger om alleen punten af te nemen als de tegenstander je pakt of gewoon geen punten afnemen, maar helaas is dat niet zo.
De 3 sterkste ridderorden binnen een verbond zullen doorgaan in de strijd en alleen de 4 sterksten in die ridderorde. De rest zijn gesneuveld op het slagveld.
Users browsing this forum: No registered users