Moderator: Tournament Directors
Dryorophus wrote:När kommer tabellen att uppdateras??
Lufsen75 wrote:För att avvakta bonusspelen så hoppar vi över en vecka till med matcher. Inta alla som har en plats över i listan med spel.
Lufsen75 wrote:drainyou wrote:sry att jag frågar, hittade inte reglerna i något forum. i vilken runda förklaras matchen oavgjord?
efter runda 10 är det oavgjort. Det står nog i Säsong 4as regelbok.
Thezzaruz wrote:Lufsen75 wrote:drainyou wrote:sry att jag frågar, hittade inte reglerna i något forum. i vilken runda förklaras matchen oavgjord?
efter runda 10 är det oavgjort. Det står nog i Säsong 4as regelbok.
När ändrades det till oavgjort??? Har inte sagts vad jag kan se... Förra säsongen var det 3p för vinst före runda 10 och 2p för vinst efter samt 1p för förlust efter runda 10.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Vecka 9
Division 2 – bonusrunda (6-manna standard)
Spel: Game 4447379
Vinnare: alstergren (i runda 10 fällde jag last man standing....)
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Svenska Mästerskapen V - Div 2 omg 6
Spel: Game 4555625
alstergren v. Dryorophus
Vinnare: alstergren (omgång
Liket lever!
Lufsen75 wrote:Annars är du välkommen att hoppa in i halvtid i lägsta divisionen också om du vill. Kom med karta och settings så är du med i denna eller nästa.
Users browsing this forum: No registered users