Lufsen75 wrote:Vart det aor. Det ska vara alstergrens karta iallafall.
Inge AoR

Oh well det går väl att vinna på denna oxå...

Moderator: Tournament Directors
Lufsen75 wrote:Vart det aor. Det ska vara alstergrens karta iallafall.
Thezzaruz wrote:Lufsen75 wrote:Vart det aor. Det ska vara alstergrens karta iallafall.
Inge AoR![]()
Oh well det går väl att vinna på denna oxå...
andla666 wrote:Jag åker på semester i en vecka och är tillbaka den 23 juli därför blir det lite svårt för mig att spela vinnarcupens första match om jag inte får lite uppskov. Annars kan min bror pela666 spela den första rundan åt mig. Hoppas att det är ok.
Lufsen75 wrote:andla666 wrote:Jag åker på semester i en vecka och är tillbaka den 23 juli därför blir det lite svårt för mig att spela vinnarcupens första match om jag inte får lite uppskov. Annars kan min bror pela666 spela den första rundan åt mig. Hoppas att det är ok.
Du får lite uppskov. Alla har ju semester. Dock har de som haft uppskov med sista seriematchen inte lång tid kvar innan det börjar bli dags att kliva in. Snart tror jag att matcherna raderas av sig själva.
Lufsen75 wrote:Du får lite uppskov. Alla har ju semester. Dock har de som haft uppskov med sista seriematchen inte lång tid kvar innan det börjar bli dags att kliva in. Snart tror jag att matcherna raderas av sig själva.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Vinnare: alstergren (runda 7, men det spelar väl bara roll i serien?)
Users browsing this forum: No registered users